  • 131. Data: 2016-11-06 15:17:15
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

    news:nvn9ig$lqb$2@node1.news.atman.pl...

    > Znów swoje - nikt się nie pyta czy masz "pierwszeńswo" jak pas jest pust
    > (bo to kurwa bez sensu - prawda), a jak jest zajęty. Więc pytam się od
    > którego do którego momentu ten zmieniający pas z lewego na prawy ma
    > pierwszeństwo,
    > _jeśli_na_prawym_pasie_znajduje_się_inny_pojazd_a_ni
    e_kiedy_prawy_pas
    >_na_który_chcesz_wjechać_jest_pusty_bo_kwestia_pier
    wszeństwa_przed_
    > pojazdem_którego_nie_ma_nie_istnieje.
    >
    > Shrek

    Przecież to oczywiste, że jeżeli po prawym pasie (tym rozbiegowym)
    jedzie pojazd to ten z lewego pasa nie ma prawa wymusić na nim
    pierwszenstwa, czyli wjechac na jego pas i zajechać mu drogę.
    Nie ma żadnych momentów kiedy ten z lewego ma pierwszenstwo
    w zajeciu pasa rozbiegowego, jeżeli jedzie po nim jakiś pojazd.

  • 132. Data: 2016-11-06 15:19:58
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

    > Czyli według ciebie tez zjeżdzający z lewego pasa może się władować na
    > wyrwę na prawy pas i ma pierwszeństwo?
    >
    > Shrek

    Twoja logika jest porażająca i przerazająca.
    Jak doszedleś do tego ? Podaj szczegóły.
    Może ktoś będzie w stanie napisać gdzie popelniłeś błąd.

  • 133. Data: 2016-11-06 15:33:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 15:19, Dalok pisze:

    > Twoja logika jest porażająca i przerazająca.
    > Jak doszedleś do tego ? Podaj szczegóły.
    > Może ktoś będzie w stanie napisać gdzie popelniłeś błąd.

    To co napisałeś powyżej - ponoć niezastosował się do A-7.

    Shrek

  • 134. Data: 2016-11-06 15:35:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 15:17, Dalok pisze:

> [...]
    > Nie ma żadnych momentów kiedy ten z lewego ma pierwszenstwo
    > w zajeciu pasa rozbiegowego, jeżeli jedzie po nim jakiś pojazd.

    O jakiż postęp. Wiec w takim razie czemu służy A-7?

    Shrek

  • 135. Data: 2016-11-06 15:40:54
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

    > Czyli według ciebie tez zjeżdzający z lewego pasa może się władować na
    > wyrwę na prawy pas i ma pierwszeństwo?
    >
    > Shrek

    Sorry, już załapalem.

    Nie wiem co to znaczy "na wyrwę" w tym przypadku,
    ale to jest oczywiste, ze ten z lewego może wjechać
    na prawy pas (rozbiegowy) tylko wtedy jak nikt nim nie jedzie.
    Jezeli na pas rozbiegowy bedzie dopiero wjeżdzał pojazd
    po minięciu A-7 to oczywiście winnym będzie ten co nie
    dostosował się do A-7, czyli ten z lewego bedzie niewinny.

  • 136. Data: 2016-11-06 15:41:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-06 o 15:10, Shrek pisze:

    > http://www.zspigdabrowa.srem.pl/publikacje/brd_2/gra
    fika/zasady/skrz_01.gif

    > Na pewno ten obrazek chciałeś wkleić?

    Dokładnie ten obrazek, pierwszy lepszy, który pokazuje skrzyżowanie i
    pojedynczą linię przerywaną.
    Twierdzisz, że możesz sobie wjechać na pas rozbiegowy. Czym się różni z
    wjazd z lewego pasa autostrady na pas rozbiegowy od wjazdu samochodu B
    na pas samochodu A. Nie w drogę w prawo, ale na konkretny pas tej
    drogi(na przykładowym rysunku stoi na nim samochód B).

  • 137. Data: 2016-11-06 15:45:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-06 o 15:14, Shrek pisze:

    > Ty trolujesz czy na poważenie?

    Gdy napisałem, że wjazd na autostradę/ekspresówkę z pasa rozbiegowego,
    to jest klasyczny wjazd z drogi podporządkowanej, to twierdzisz, że nie
    mam racji. Włączanie się do ruchu, w/g Ciebie, to też nie jest. Więc co?
    Znasz inną definicję?

  • 138. Data: 2016-11-06 15:54:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 15:40, Dalok pisze:

> [...]
    > po minięciu A-7 to oczywiście winnym będzie ten co nie
    > dostosował się do A-7, czyli ten z lewego bedzie niewinny.

    Nie, A-7 nie będzie miał żadnego znaczenia (chyba że tak zaproponują
    niedouczeni policjanci, a naiwny kierowca go przyjmie). Równie dobrze
    zamiast A-7 może stać latarnia i skutek będzie ten sam - jak wjeżdzający
    na rozbiegówkę nie minie latarni, to zjeżdzający z lewogo może śmiało
    wjeżdząc, ale nie znaczy to że latarnia daje pierwszeństwo;)

    To cały czas próbuję uświadomić - dopóki jest widoczne oznakowanie
    poziome ustąpienie pierwszeństwa polega na ustąpienieu pierwszeństwa
    _przy_zmianie_pasa_. Nieważne czy jedziesz spod A-7 prawym czy spod A-6
    lewym. Chcesz zmienić pas, masz ustąpić już na nim znajdującym się.
    Koniec. Sytauacja zmienia się jednak, gdy śnieg zapada jezdnię i
    wtedy... tak po to są te znaki;)

    Shrek

  • 139. Data: 2016-11-06 15:56:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 15:41, nadir pisze:

> [...]
    > na pas samochodu A. Nie w drogę w prawo, ale na konkretny pas tej
    > drogi(na przykładowym rysunku stoi na nim samochód B).

    Naprawdę nie ogarniam co chcesz przekazać?

    Shrek

  • 140. Data: 2016-11-06 15:58:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 15:45, nadir pisze:

> [...]
    > to jest klasyczny wjazd z drogi podporządkowanej, to twierdzisz, że nie
    > mam racji. Włączanie się do ruchu, w/g Ciebie, to też nie jest. Więc co?

    Masz trzy równoległe pasy na jezdni. Chcesz z prawego wjechać na
    środkowy. co to jest?

    - wjazd z podporządkowanej
    - włączenie się do ruchu,
    - zmiana pasa,