eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 275

  • 141. Data: 2016-11-06 16:11:15
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 Nov 2016 07:50:04 +0100, w <nvmjqq$bk$1@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > > Znak A-7 dotyczy całego skrzyżowania -- od jego początku do końca. Dopóki nie
    > > opuścisz skrzyżowania masz ustąpić pierwszeństwa znajdującym się na niej
    > > pojazdom.
    >
    > A kacale bo nie, bo tylko pierwszej jezdni (akurat w tym przypadku bez
    > znaczenia) .

    Bzdura. Dotyczy całego skrzyżowania. Pierwszeństwo może być zmienione na
    skrzyżowaniu znakiem A-7, ale wtedy ten znak dotyczy tylko najbliższej jezdni.

    >
    > > PS. Jak zawracasz, to nie masz pierwszeństwa nawet gdy jesteś już na jezdni
    > > głównej drogi. A tutaj nawet ten przypadek nie zachodzi.
    >
    > A pewny jesteś?

    Oczywiście.

    PS. Zaczynam się zastanawiać jak zrobiłeś PJ...


  • 142. Data: 2016-11-06 16:14:14
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-06 o 15:56, Shrek pisze:

    > Naprawdę nie ogarniam co chcesz przekazać?

    Picasso ze mnie kiepski i wywaliłem prawie wszystko co zbędne ale
    wygląda to mniej więcej tak:
    http://hosting-zdjec.pl/view.php?filename=976442skrz
    .gif
    Czy możesz tak wjechać?


  • 143. Data: 2016-11-06 16:17:09
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-06 o 15:58, Shrek pisze:

    > Masz trzy równoległe pasy na jezdni. Chcesz z prawego wjechać na
    > środkowy. co to jest?
    >
    > - wjazd z podporządkowanej
    > - włączenie się do ruchu,
    > - zmiana pasa,
    > - masaj?

    Ale pas rozbiegowy, to nie jest kolejny pas autostrady. Nie bez powodu
    stoi przy nim znak A-7.



  • 144. Data: 2016-11-06 16:18:11
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 16:11, r...@k...pl pisze:

    >>> Znak A-7 dotyczy całego skrzyżowania -- od jego początku do końca. Dopóki nie
    >>> opuścisz skrzyżowania masz ustąpić pierwszeństwa znajdującym się na niej
    >>> pojazdom.
    >>
    >> A kacale bo nie, bo tylko pierwszej jezdni (akurat w tym przypadku bez
    >> znaczenia) .
    >
    > Bzdura. Dotyczy całego skrzyżowania. Pierwszeństwo może być zmienione na
    > skrzyżowaniu znakiem A-7, ale wtedy ten znak dotyczy tylko najbliższej jezdni.

    http://moto.money.pl/znaki-drogowe/ostrzegawcze/a-7/

    Pół na pół - jak jest ustawiony przed skrzyżowaniem to całego, jak na
    szkrzyżowaniu to pierwszej jezdni.


    >>> PS. Jak zawracasz, to nie masz pierwszeństwa nawet gdy jesteś już na jezdni
    >>> głównej drogi. A tutaj nawet ten przypadek nie zachodzi.
    >>
    >> A pewny jesteś?
    >
    > Oczywiście.
    >
    > PS. Zaczynam się zastanawiać jak zrobiłeś PJ...

    Sprawdź jeszcze raz:P

    Shrek


  • 145. Data: 2016-11-06 16:20:02
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 16:14, nadir pisze:
    > W dniu 2016-11-06 o 15:56, Shrek pisze:
    >
    >> Naprawdę nie ogarniam co chcesz przekazać?
    >
    > Picasso ze mnie kiepski i wywaliłem prawie wszystko co zbędne ale
    > wygląda to mniej więcej tak:
    > http://hosting-zdjec.pl/view.php?filename=976442skrz
    .gif
    > Czy możesz tak wjechać?

    Nie - ale dalej nie rozumiem co chesz przekazać?

    Shrek


  • 146. Data: 2016-11-06 16:20:50
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 16:17, nadir pisze:

    >> - wjazd z podporządkowanej
    >> - włączenie się do ruchu,
    >> - zmiana pasa,
    >> - masaj?
    >
    > Ale pas rozbiegowy, to nie jest kolejny pas autostrady. Nie bez powodu
    > stoi przy nim znak A-7.

    I poza tym, ze tam stoi to co ten znak robi?

    Shrek


  • 147. Data: 2016-11-06 16:29:14
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-06 o 16:20, Shrek pisze:
    > W dniu 06.11.2016 o 16:14, nadir pisze:
    >> W dniu 2016-11-06 o 15:56, Shrek pisze:
    >>
    >>> Naprawdę nie ogarniam co chcesz przekazać?
    >>
    >> Picasso ze mnie kiepski i wywaliłem prawie wszystko co zbędne ale
    >> wygląda to mniej więcej tak:
    >> http://hosting-zdjec.pl/view.php?filename=976442skrz
    .gif
    >> Czy możesz tak wjechać?
    >
    > Nie - ale dalej nie rozumiem co chesz przekazać?

    To jest dokładnie w uproszczeniu pas rozbiegowy.
    Zjazd z autostrady i pas rozbiegowy mają tylko dlatego taką długość jaką
    mają żeby można było płynnie zjechać i wjechać na autostradę.
    Można by przecież zrobić zjazdy i wjazdy na szerokość pasów drogi
    poprzecznej/podporządkowanej. Nadal zjazd i wjazd byłyby bezkolizyjne.


  • 148. Data: 2016-11-06 16:34:03
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-06 o 16:20, Shrek pisze:

    > I poza tym, ze tam stoi to co ten znak robi?

    To co każdy znak; informuje, nakazuje, ostrzega.
    Interpretacji, to już uczą na kursach PR, jednych lepiej, innych gorzej.
    Potem tylko już życie, to weryfikuje a Ziemia nadal się kręci.


  • 149. Data: 2016-11-06 16:43:12
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 Nov 2016 08:11:57 +0100, w <nvml3r$bk$4@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu 05.11.2016 o 23:11, r...@k...pl pisze:
    >
    > >> Znam to miejsce - jak będziesz wklejał, to zwróć uwagę na dodatkową
    > >> linię w poprzek tych (chyba jednak dwóch) pasów wymalowaną i dodatkowe
    > >> trójkąciki namalowane - tak czy inaczej jest to kretyńsko rozwiązane
    > >> skrzyżowanie (choć rozumiem, po co tak wyznaczono pierwszeństwo, to
    > >> można było to zrobić lepiej).
    > >
    > > Absolutnie jej nie musi być, absolutnie nic nie zmienia*.
    > > To tylko linia wyznaczająca miejsce zatrzymania. Są na skrzyżowaniach albo i
    > > ich nie ma.
    > >
    > > Tak samo te trójkąciki -- absolutnie nic nie zmieniają. Dublują znak pionowy.
    > >
    > > * - choć niewątpliwie pomaga i po to jest
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2922999,21.0174582,3a
    ,75y,201.32h,71.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2n329yfeFnp6
    d7peM8vk2w!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    >
    > To na pewno nie jest linia zatrzymania dla zatrzymania warunkowego
    > wynikającego ze znaków. Z ksztaltu mogłaby to być linia dla sygnalizacji
    > świetlniej ale sygnalizator jest dobre 50 z tyły (i na dodatek nie
    > działa), a i odstępy między liniami są sa długie.

    W sumie masz rację -- to nie linia zatrzymania, ale separator jezdni.
    Ale i tak niczego to nie zmienia -- jadący z podporządkowanej nie zmienia pasa.
    Jadący główną -- tak.

    > > No to kto ma pierwszeństwo? Ten co nie zmienia pasa na podporządkowanej czy ten
    > > co zmienia, a jest na głównej?
    >
    > Jak wyżej - oficjalna wersja podobno głosi, że ci z łącznicy, jażdzą
    > tamtendy głównie miejscowi i tylko dlatego nie ma tam codziennie dzwona.
    > Jest to ewidentnie spieprzona organizacja ruchu i jak musisz się w
    > swoich rozważaniach podpierać takim potworkiem (pewnie jest kilka w
    > skali kraju) to znaczy, że słabo z argumentami.

    Po prostu słabo namalowane, ale dobrze pokazuje ideę. Nie moja wina, że nie
    ogarniasz :)

    > Pownieważ wziałeś sobie głupi przykład i rozszarzasz go na wszystkie
    > pozostałe to jeszcze raz zapytam
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.3023135,20.9454241,3a
    ,75y,145.6h,80.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sedOBmZBQTJgIO
    aJaPICjMw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    >
    > Mogę sobie tego szarego zepchnąć na przyczółek od kładki. Nawet mam
    > powód żeby sobie tak pojechać poza czystą złośliwością - tam jest wjazd
    > na parking.

    Sam się domyśl -- zmieniasz jezdnię, na dodatek w obrębie skrzyżowania.
    Zgadnij dlaczego taka linia przerywana zawsze jest poprzedzona linią ciągłą.


  • 150. Data: 2016-11-06 17:23:19
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 16:29, nadir pisze:

    >>> Picasso ze mnie kiepski i wywaliłem prawie wszystko co zbędne ale
    >>> wygląda to mniej więcej tak:
    >>> http://hosting-zdjec.pl/view.php?filename=976442skrz
    .gif
    >>> Czy możesz tak wjechać?
    >>
    >> Nie - ale dalej nie rozumiem co chesz przekazać?
    >
    > To jest dokładnie w uproszczeniu pas rozbiegowy.
    > Zjazd z autostrady i pas rozbiegowy mają tylko dlatego taką długość jaką
    > mają żeby można było płynnie zjechać i wjechać na autostradę.
    > Można by przecież zrobić zjazdy i wjazdy na szerokość pasów drogi
    > poprzecznej/podporządkowanej. Nadal zjazd i wjazd byłyby bezkolizyjne.

    Sorry czytam to co dałeś jako podpis do ilustracji skrętu w prawo pod
    prąd i za chiny nie mogę dojść o czym piszesz?

    Domyślam się, że coś o tym, że gdyby wjazd z rozbiegówki był "krótki"
    jak zwykłe skrzyżowanie to byłby zwykłym skrzyżowaniem, ale co to ma do
    tego, że skręcasz w prawo pod prąd i że gdyba matka miała kuta to by
    była ojcem, to naprawdę nie wiem.

    EOT.

strony : 1 ... 10 ... 14 . [ 15 ] . 16 ... 28


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: