  • 121. Data: 2016-11-06 13:11:48
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-11-2016 o 11:17, nadir pisze:

    > Żadna bzdura, wjazd na autostradę to albo wjazd z drogi podporządkowanej
    > albo włączanie się do ruchu, innej możliwości nie ma.

    Owszem, albo, albo.
    Ale w tym przypadku o którym pisałeś włączania się do ruchu NIE MA.

    Miałby może miejsce, ale TYLKO w przypadku gdybyś wjeżdżał np. ze stacji
    benzynowej, a nie z innej drogi.

  • 122. Data: 2016-11-06 13:13:58
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

    > Nie ma. Bo zmienia pas. I A-7 u "przeciwnika" żadnych praw w sensie
    > pierwszeństwa mu nie daje. Dopóki widoczne są pasy... I po to ten A-7 tam
    > stoi, a nie po to, żeby dać jakieś mityczne pierwszeństwo temu z "głównej"
    > nad tym z "rozbiegówki" (bo jak widac na powuyższym przykładnie wcale nie
    > daje.
    >
    > Shrek

    Co za bzdury wypisujesz, ze "nie ma".
    W razie kolizji, kto będzie winien i z jakiego powodu ?
    Winien będzie ten kto nie udzielił pierwszenstwa
    temu co miał pierwszeństwo, czyli winien ten co
    nie dostosował się do A-7.

  • 123. Data: 2016-11-06 13:45:01
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

> [...]
    > nad tym z "rozbiegówki" (bo jak widac na powuyższym przykładnie wcale nie

    Jeżeli jest znak A-6d
    A-6d ,,wlot drogi jednokierunkowej z prawej
    strony" (zazwyczaj taki znak jest),
    to kierowca wie, że ma pierwszenstwo w zajęciu
    rozbiegówki przed tym który jeszcze nie wjechał
    na rozbiegówkę.

  • 124. Data: 2016-11-06 13:57:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 13:13, Dalok pisze:

> [...]
    > Winien będzie ten kto nie udzielił pierwszenstwa
    > temu co miał pierwszeństwo, czyli winien ten co

    Czyli według ciebie tez zjeżdzający z lewego pasa może się władować na
    wyrwę na prawy pas i ma pierwszeństwo?

    Shrek

  • 125. Data: 2016-11-06 14:01:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 13:45, Dalok pisze:

> [...]
    > strony" (zazwyczaj taki znak jest),
    > to kierowca wie, że ma pierwszenstwo w zajęciu
    > rozbiegówki przed tym który jeszcze nie wjechał

    Znów swoje - nikt się nie pyta czy masz "pierwszeńswo" jak pas jest pust
    (bo to kurwa bez sensu - prawda), a jak jest zajęty. Więc pytam się od
    którego do którego momentu ten zmieniający pas z lewego na prawy ma
    pierwszeństwo,
    _jeśli_na_prawym_pasie_znajduje_się_inny_pojazd_a_ni
    e_kiedy_prawy_pas_na_który_chcesz_wjechać_jest_pusty
    _bo_kwestia_pierwszeństwa_przed_pojazdem_którego_nie
    _ma_nie_istnieje.

    Shrek

  • 126. Data: 2016-11-06 15:06:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-06 o 13:11, Cavallino pisze:

    > Owszem, albo, albo.
    > Ale w tym przypadku o którym pisałeś włączania się do ruchu NIE MA.
    >
    > Miałby może miejsce, ale TYLKO w przypadku gdybyś wjeżdżał np. ze stacji
    > benzynowej, a nie z innej drogi.

    Z czysto prawnej definicji włączania się do ruchu tak.
    Ale czysto technicznie, dla tych co jadą autostradą i dla tych, którzy
    próbuję na autostradę wjechać z innej drogi lub stacji benzynowej pas
    rozbiegowy wygląda tak samo i zachowanie na nim też jest takie same.

  • 127. Data: 2016-11-06 15:06:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-06 o 11:59, Shrek pisze:

    > ?????

    Toż widzę, że czegoś nie rozumiesz. Nie wahaj się zapytać.

  • 128. Data: 2016-11-06 15:10:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2016 o 15:06, nadir pisze:

    > Toż widzę, że czegoś nie rozumiesz. Nie wahaj się zapytać.

    http://www.zspigdabrowa.srem.pl/publikacje/brd_2/gra
    fika/zasady/skrz_01.gif

    Na pewno ten obrazek chciałeś wkleić?

    Shrek

  • 129. Data: 2016-11-06 15:10:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-06 o 12:01, Shrek pisze:

    > Facepalm.

    No widzisz, gdybyś nie powycinał i doczytał to co dalej napisałem to
    mógłbyś coś ciekawego dodać.

  • 130. Data: 2016-11-06 15:14:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > próbuję na autostradę wjechać z innej drogi lub stacji benzynowej pas
    > rozbiegowy wygląda tak samo i zachowanie na nim też jest takie same.

    Ty trolujesz czy na poważenie?

    Może chcesz się wymienić - wyślij mi stówkę przelewem i ściągnij sobie z
    netu ile chesz tego:

    https://uniwersum2.files.wordpress.com/2010/07/100zl
    otych.jpg

    Czysto z definicji prawnej to nie są oryginalne banknoty, ale
    technicznie wyglądają tak samo. Wydrukuj sobie ile chcesz, tylko przelej
    mi tą stówkę;)

    Shrek.