  • Data: 2016-11-07 00:22:51
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-06 o 18:52, Cavallino pisze:

    > No właśnie niekoniecznie - linie oddzielające pas rozbiegowy od
    > pozostałych mogą być różne.

    No nie bardzo mogą być różne, powinna to być "linia pojedyncza
    przerywana - wydzielająca", znak P-1c.

    > I to od nich zależy, czy dany pas rozbiegowy jest częścią jezdni, czy nie.
    > Czyli czy wjeżdżając z niego tylko zmieniasz pas, czy jednak coś więcej.

    W rozporządzeniu o autostradach jest mowa o jezdni autostrady ale też o
    pasie włączania, bo tak dokładnie nazywa się pas rozbiegowy.
    Ekspert ze mnie żaden, ale przychylam się do zdania, że skoro jest to
    rozdzielone w rozporządzeniu, to pas rozbiegowy/włączania nie jest
    częścią autostrady.