-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Sun, 6 Nov 2016 18:37:04 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 58
Message-ID: <nvnpnv$cp8$4@node2.news.atman.pl>
References: <nvi9n5$7jf$2@node2.news.atman.pl> <nvibc1$oa9$1@news.mixmin.net>
<nvik51$ihk$1@node2.news.atman.pl> <nvk86g$fkb$2@news.mixmin.net>
<nvkbbl$i64$2@node1.news.atman.pl> <nvkiv7$jks$1@news.mixmin.net>
<nvku1c$a5p$2@node1.news.atman.pl> <nvlaln$5mc$1@news.mixmin.net>
<nvlbf9$o4d$1@node1.news.atman.pl>
<t...@4...com>
<nvlfnn$9pp$2@node2.news.atman.pl>
<d...@4...com>
<nvml3r$bk$4@node1.news.atman.pl>
<o...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1478453823 13096 83.142.198.226 (6 Nov 2016 17:37:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Nov 2016 17:37:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <o...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591876
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.11.2016 o 16:43, r...@k...pl pisze:
> W sumie masz rację -- to nie linia zatrzymania, ale separator jezdni.
> Ale i tak niczego to nie zmienia -- jadący z podporządkowanej nie zmienia pasa.
> Jadący główną -- tak.
Ano zmienia, bo gdyby nie ta drobna linia, to każdy by pojechał dalej
swoim pasem. A jakby chciał zmienić, to by ustępował jak przy zmianie pasa.
To nie jedyne kretyńsko oznaczone skrzyżowanie w Warszawie. Masz
następne - co z tego wynika?
https://www.google.pl/maps/@52.2601678,20.9507419,3a
,75y,217.25h,80.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBdl-nGGb0KWe
UviEAt7xtA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
>> Jak wyżej - oficjalna wersja podobno głosi, że ci z łącznicy, jażdzą
>> tamtendy głównie miejscowi i tylko dlatego nie ma tam codziennie dzwona.
>> Jest to ewidentnie spieprzona organizacja ruchu i jak musisz się w
>> swoich rozważaniach podpierać takim potworkiem (pewnie jest kilka w
>> skali kraju) to znaczy, że słabo z argumentami.
>
> Po prostu słabo namalowane, ale dobrze pokazuje ideę. Nie moja wina, że nie
> ogarniasz :)
Ogarniam, bo widziałem to wcześniej. Za to większość co jedzie tam
pierwszy raz nie ogarnia i tylko dlatego nie ma tam dzwonów, że tych
"prawiczków" jest stosunkowo mało i po prostu zatrzymują się lub jadą za
miejscowymi, a i większość z pozostałych głupieje i na szczęście hamuje
przed tymi trójkącikami.
Prawidłowo to by było jakby się te dwa pasy kończyły a jeden z łącznicy
rozchodził na cztery pasy. Choć i tak słabo, bo oznakowanie powinno być
intuicyjne, a nie zabawa w co projektant miał na myśli. Choćby ciebie w
... zrobił - myślałeś, że linia zatrzymania a tu niespodzianka. Dopiero
jak przyjrzałeś się w googlu a i tak nie zauważyłeś i trzeba ci było
powiedzieć. I to według ciebie dobre oznakowanie?
>> Pownieważ wziałeś sobie głupi przykład i rozszarzasz go na wszystkie
>> pozostałe to jeszcze raz zapytam
>>
>> https://www.google.pl/maps/@52.3023135,20.9454241,3a
,75y,145.6h,80.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sedOBmZBQTJgIO
aJaPICjMw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
>>
>> Mogę sobie tego szarego zepchnąć na przyczółek od kładki. Nawet mam
>> powód żeby sobie tak pojechać poza czystą złośliwością - tam jest wjazd
>> na parking.
>
> Sam się domyśl -- zmieniasz jezdnię, na dodatek w obrębie skrzyżowania.
> Zgadnij dlaczego taka linia przerywana zawsze jest poprzedzona linią ciągłą.
Ale on miał A-7 a ja mam A-6. Toć mam ponoć pierwszeństwo! Dokładnie jak
na twoim przykładzie (tam linia na skuśkę i dodatkowe trójkąty niec nie
zmieniały, to je usnęliśmy i patrz co wyszło - właśnie to (tylko w
lustrzanym odbiciu. No to jak?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.16 18:41 nadir
- 06.11.16 18:52 Cavallino
- 06.11.16 18:53 Shrek
- 06.11.16 18:56 Shrek
- 06.11.16 20:14 Dalok
- 06.11.16 20:14 Dalok
- 06.11.16 20:19 Dalok
- 06.11.16 20:36 Dalok
- 06.11.16 21:00 Dalok
- 06.11.16 21:28 Shrek
- 06.11.16 21:29 Shrek
- 06.11.16 21:40 Tomasz Pyra
- 06.11.16 21:52 Dalok
- 06.11.16 21:53 Axel
- 06.11.16 22:13 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją