  • Data: 2016-11-06 18:37:04
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2016 o 16:43, r...@k...pl pisze:

    > W sumie masz rację -- to nie linia zatrzymania, ale separator jezdni.
    > Ale i tak niczego to nie zmienia -- jadący z podporządkowanej nie zmienia pasa.
    > Jadący główną -- tak.

    Ano zmienia, bo gdyby nie ta drobna linia, to każdy by pojechał dalej
    swoim pasem. A jakby chciał zmienić, to by ustępował jak przy zmianie pasa.

    To nie jedyne kretyńsko oznaczone skrzyżowanie w Warszawie. Masz
    następne - co z tego wynika?

    https://www.google.pl/maps/@52.2601678,20.9507419,3a
    ,75y,217.25h,80.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBdl-nGGb0KWe
    UviEAt7xtA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Po prostu słabo namalowane, ale dobrze pokazuje ideę. Nie moja wina, że nie
    > ogarniasz :)

    Ogarniam, bo widziałem to wcześniej. Za to większość co jedzie tam
    pierwszy raz nie ogarnia i tylko dlatego nie ma tam dzwonów, że tych
    "prawiczków" jest stosunkowo mało i po prostu zatrzymują się lub jadą za
    miejscowymi, a i większość z pozostałych głupieje i na szczęście hamuje
    przed tymi trójkącikami.

    Prawidłowo to by było jakby się te dwa pasy kończyły a jeden z łącznicy
    rozchodził na cztery pasy. Choć i tak słabo, bo oznakowanie powinno być
    intuicyjne, a nie zabawa w co projektant miał na myśli. Choćby ciebie w
    ... zrobił - myślałeś, że linia zatrzymania a tu niespodzianka. Dopiero
    jak przyjrzałeś się w googlu a i tak nie zauważyłeś i trzeba ci było
    powiedzieć. I to według ciebie dobre oznakowanie?

    ,75y,145.6h,80.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sedOBmZBQTJgIO
    aJaPICjMw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Sam się domyśl -- zmieniasz jezdnię, na dodatek w obrębie skrzyżowania.
    > Zgadnij dlaczego taka linia przerywana zawsze jest poprzedzona linią ciągłą.

    Ale on miał A-7 a ja mam A-6. Toć mam ponoć pierwszeństwo! Dokładnie jak
    na twoim przykładzie (tam linia na skuśkę i dodatkowe trójkąty niec nie
    zmieniały, to je usnęliśmy i patrz co wyszło - właśnie to (tylko w
    lustrzanym odbiciu. No to jak?

    Shrek