-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Sat, 05 Nov 2016 19:10:54 +0100
Message-ID: <a...@4...com>
References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<nvg8nv$j0d$1@usenet.news.interia.pl>
<581baf17$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<nvgb6g$nse$1@node1.news.atman.pl> <nvkgq4$90r$1@usenet.news.interia.pl>
<nvktdt$a5p$1@node1.news.atman.pl> <nvkuhf$p6o$1@node2.news.atman.pl>
<nvl07f$a5p$4@node1.news.atman.pl>
<e...@4...com>
<nvl40h$rfe$1@node2.news.atman.pl>
<a...@4...com>
<nvl6cu$rff$1@node2.news.atman.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 161105-0, 2016-11-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 77
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1478369541 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 663 89.78.50.18:59041
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591725
[ ukryj nagłówki ]Sat, 5 Nov 2016 18:54:37 +0100, w <nvl6cu$rff$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
<...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 05.11.2016 o 18:45, r...@k...pl pisze:
>
> >>>> Po prostu zmieniasz pas masz
> >>>> ustąpić tym co na nim są - bez znaczenia czy linia grubasza czy cieńsza.
> >>>
> >>> Oczywiście, że ma znaczenie -- dla zabawy nikt sobie tego nie wymyślił. Cienka
> >>> separuje pasy, gruba -- jezdnie.
> >>
> >> Poważnie - widzisz tu dwie jezdnie?
> >> https://www.google.pl/maps/@52.3018309,20.9407831,3a
,75y,232.76h,71.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDe_L34OgjFYZ
R6Lvr4WoWA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
> >
> > Tu nie. Dlatego najpierw zapytałem autora wątku o link.
>
> To skoro powyżej jest jedna, to co cię przekonuje o tym że tu są dwie?
>
> https://www.google.pl/maps/@52.1690316,20.9359826,3a
,75y,226.77h,75.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sliw4HdW2qSU1
l4qifaa3YA!2e0!7i13312!8i6656
To co wkleiłem niżej w wątku.
7.7.2. Opisy szczegółowe
7.7.2.1. Pasy wyłączania
Pas wyłaczania oddziela się od pasa ruchu jezdni głównej linią wydzielającą.
Przed rozwidleniem linia wydzielająca przechodzi w linię ciągłą P-2b, która
poprzedza powierzchnię wyłączoną z ruchu. Na jezdni głównej wyznacza się linie
segregacyjne przerywane oraz (w zależności od potrzeb) linie krawędziowe.
Jeżeli liczba pojazdów opuszczających jezdnię główną jest znaczna, wówczas
oddziela się linią ciągłą dwa zewnętrzne pasy ruchu na jezdni głównej w celu
ograniczenia zmiany pasów ruchu w obrębie pasa wyłączania. Na pasie wyłączania
umieszcza się strzałki kierunkowe.
Przykłady oznakowania pasów wyłączania na węzłach pokazano na rysunku 7.7.2.1.
Rys. 7.7.2.1. Oznakowanie pasów wyłączania:
a) w prawo z jezdni jednokierunkowej dwupasowej
b) w lewo jako przedłużenie pasa ruchu
7.7.2.2. Pasy włączania
Pas włączania oddziela się od pasa ruchu jezdni głównej takimi samymi liniami
jak pas wyłączania, lecz w odwrotnej kolejności. Na pasie włączania umieszcza
się strzałki naprowadzające. Przykłady oznakowania pasa włączania pokazano na
rysunku 7.7.2.2.
Jeżeli pas włączania nie kończy się, a jego kontynuacją jest pas ruchu, wówczas
nie stosuje się strza-tek naprowadzających, a do oddzielenia od pasa
sąsiedniego stosuje się linię P-2a i P-1b do oddzielenia pasów na jezdni
głównej (rys. 7.7.2.3).
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.16 19:15 r...@k...pl
- 05.11.16 20:07 Dalok
- 05.11.16 20:21 Shrek
- 05.11.16 20:26 Shrek
- 05.11.16 20:42 Dalok
- 05.11.16 21:02 r...@k...pl
- 05.11.16 20:59 r...@k...pl
- 05.11.16 21:21 xyz
- 05.11.16 21:30 Shrek
- 05.11.16 21:34 Shrek
- 05.11.16 22:27 Shrek
- 05.11.16 22:35 Shrek
- 05.11.16 23:02 r...@k...pl
- 05.11.16 23:11 r...@k...pl
- 05.11.16 23:57 nadir
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie