    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Date: Sat, 20 Feb 2010 13:59:26 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <hlolho$ces$2@atlantis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > A skąd masz te średnie? Jeśli L-ki jechały w zabudowanym to musiały
    > chyba stać by była ta znacząca różnica prędkości, bo L-ki jadą 40-50.
    > Wszyscy zapierdzielaliście jak wściekli by jak najszybciej łyknąć
    > L-kę. Nie chciało się jechać przepisowo i tyle. Widzę to codziennie.
    > Gdyby wsyscy jeździli przepisowo to miasta by nie stały. Stoją z
    > powodu natłoku duzej ilości pojazdów w krótkim czasie. Ani parkingi,
    > ani skrzyżowania nie są w stanie ptrzerobić tak dużej ilości pojazdów.
    > Oczywiście jak ktoś przelatuje przez miasto to szybciej go nie ma, ale
> [...]
    napisałem dosc wyraznie - celowo nie przekraczałem predkosci, aby
    obserowowac to, o czym dyskutowalismy. Tam gdzie była 50 i gdzie po
    ruszeniu ze skrzyzowania auta jechały juz 50 (na pewno ja tyle jechałem) L-
    ka jechała na tyle wolno, ze blokowała ruch, wiec oceniam ze maks 30.
    Pamietaj, ze w miastach sa rowniez miejsca gdzie mozna jechac wiecej niz
    50.