  • Data: 2010-02-14 14:56:15
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b772b5a$1@news.home.net.pl...

    > Wystarczy nie jeździć jak burak. On miał prawo przypuszczać, że będziesz
    > stosował się do PoRD i jechał możliwie blisko prawej krawędzi jezdni,
    > czyli w tym wypadku po prawym pasie, który był wolny.

    Coraz bardziej bredzisz. Włącza lewy kierunkowskaz i zmienia pas jak mu
    pasuje, bo jest z prawej. Nie ucz innych bo sam nie umiesz jeździć.

    > "Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej
    > krawędzi jezdni."

    Bredzisz. Skręcając w lewo chyba się teleportujesz z prawego. Przy dużym
    ruchu trzeba być idiotą by na 100m do skrętu w lewo pakować się na prawy.
    Skoro znasz ten przepis to dlaczego nie robisz zarzutu temu drugiemu, ze od
    razu nie kierował się na prawy tylko pajacował na lewym? Ty jak zwykle
    funkcjonujesz we własnym świecie poza granicami absurdu. To nawet nie jest
    śmieszne.

    neelix