  • Data: 2010-02-13 23:58:38
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Bernat pisze:

    > I co? Tutaj masz to samo LOL.

    True, true..

    Inna sprawa, że gówniarz ze mnie i sam się do tego przyznaję, dlatego
    staram się krytykę przyjmować z pokorą, bo wiem, że sporo jeszcze muszę
    się nauczyć. Nie wiem tylko dlaczego moje zachowanie było potępione, a
    gościa z SUVa wręcz pochwalone. Rozumiem, że kultura wymaga aby kogoś
    wpuścić/ułatwić przejazd. W większości przypadków to robię, ale wiem że
    to moja dobra wola, tak jak dobrą wolą jest jak ktoś mnie wpuszcza (za
    co dziękuję ręką lub mrugnięciem kierunkowskazami), a nie ryję się na
    chama tam, gdzie nie mam pierwszeństwa. Nie widzę jednak powodów, dla
    których brak mojej dobrej woli, spowodowany niechęcią utrudniania sobie
    życia (i skorzystaniem z prawa pierwszeństwa przejazdu, które daje mi
    PoRD) było nazwane buractwem.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz