  • Data: 2018-07-30 19:56:10
    Temat: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-29 o 22:30, Shrek pisze:

    > W rejonówce może i tak. W apelacji - jestem przekonany, że jeśli akurat
    > taki wyrok zapadnie (ten na zielonym winny) to muszą być ku temu istotne
    > powody (i nie jest to zasada prawej ręki).

    Oby. Niestety nie pytałem obu wspomnianych osób o to jak sprawy mają się
    w instancji wyższej.

    > Żle przeczytałeś. Wszystko wskazuje, że nawet jak jebnie p.o.remier
    > straszydło, to i tak nie da się seby wrobić.

    Sorki, faktycznie odwrotnie zrozumiałem.

    > Choć bardzo się starali.
    > Maks co osiągną, to że winnego nie będzie wogole - seba niewinny a
    > kierownikowi boru zarzutów nie postawili, a potem to już sie przedawniło.

    Swoją drogą chłopak i tak mocno ucierpiał gdy na niego wilki się
    rzuciły. Tego nikt mu nie zrekompensuje.

    > Więc nie będziesz miał problemu żeby podać więcej niż 10 sygnatur, gdzie
    > uznano winnym tego na zielonym, który nie ustąpił pierwszeństwa zgodnie
    > z zasadą prawej ręki.

    Będę, ponieważ nie zajmuję się statystykami lecz cytuję osób pracujących
    w branży. Mnie interesowało w w/w szkoleniu to, jak postępować i co i
    komu mówić w sytuacjach, w których dojdzie do takich i innych sytuacji
    drogowych by zminimalizować własną odpowiedzialność.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek