  • Data: 2018-07-27 10:47:34
    Temat: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-07-27 o 08:23, J.F. pisze:

    >Nie wiadomo, dlaczego niektórzy rozróżniają skrzyżowania na normalne
    >i nienormalne. Jak widać, nie wszyscy powinni posiadać uprawnienia do
    >poruszania się po drogach publicznych.

    Ja wychodze z zalozenia, ze jak cos jest powszechnie spotykane, to
    jest normalne.
    A jak jest tylko jedno takie rondo w calym kraju, to jest nienormalne
    :-)

    >Dokładnie tak. I dokładnie tak jest. Prawo o Ruchu Drogowym jest
    >bardzo precyzyjne i aż za dokładnie prowadzi uczestników ruchu za
    >rączkę.
    >Według mnie wystarczyłoby krótko:
    >1 - punkt nadrzędny: nie utrudniać ruchu
    >2 - ruch prawostronny
    >3 - pierwszeństwo z prawej

    Zapomniales o zielonym i czerowym swietle :-)

    >Ale ze względu na tępotę użytkowników trzeba było skodyfikować
    >wszystkie możliwe sytuacje. I jak widać, dla niektórych to jeszcze za
    >mało.

    Bo trzeba madrze skodyfikowac, a nie tak, ze jak sie dokladnie
    wczytac, to nie wiadomo o co chodzi :)

    >Na opisywanym skrzyżowaniu nic nikogo nie wprowadza w błąd.
    >Jest ono doskonale skonstruowane. Proste i wyjątkowo łatwe dzięki
    >wyspie pośrodku.

    Tylko czekasz na zielone, wjezdzasz ... i otrzymujesz strzal z boku na
    kolejnym wjezdzie.
    A potem sie zaczyna analiza kto tu jest w zasadzie winny ... a moze
    nikt ?

    J.