  • Data: 2018-07-26 09:26:47
    Temat: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-07-25 o 19:23, J.F. pisze:

    >Art. 5.
    >3. Sygnały świetlne mają pierwszeństwo przed znakami drogowymi
    >regulującymi pierwszeństwo przejazdu.

    >Czyli sygnalizacja powoduje, że znaki powiązane z pierwszeństwem
    >stają się "niewidoczne". Jakby ich nie było. Z drugiej zaś strony nie
    >ma przepisu, który mówi zielone światło = pierwszeństwo.

    Ale tu nie jest napisane ze znosi, tylko ze maja pierwszenstwo.

    Biorac dalej pod uwage, ze minister rozporzadzil, ze zielone swiatlo
    zaledwie pozwala wjechac za sygnalizator, to nie bardzo wiem jak
    rozumiec ten punkt ustawy :-)
    Ale najpierw niech sie okresli minister, on chyba tez nie rozumie :-)

    >A kto nas zmusi do przestrzegania tej zasady? :-) Jeśli ten z lewej w
    >nas wiedzie, to wymusza pierwszeństwo, bo prawą ma zajętą.

    Policjant z bloczkiem mandatowym. Za wjechanie na czerwonym swietle -
    300 zl, czy ile tam sie nalezy

    J.