  • 201. Data: 2014-10-06 01:28:44
    Temat: Re: Pierwsze�stwo pieszych przed przej�ciem.
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 00:27:00 UTC+2 użytkownik Witolko napisał:
> [...]
    >

    > Tysiąc by zrozumiało, jeden nie i ten jeden by zginął na przejściu
    >
    > dla pieszych.
    >
    > Tysiąc by przeszło "z duszą na ramieniu" bez długiego oczekiwania,
    >
    > jeden by zginął.

    > I vice versa :
    >
    > Przy takiej infrastrukturze i zachowaniach kierowców nigdzie
    >
    > nie da się przejść, bo u nas pojazdy jadą cały czas, a kierowcy nie
    >
    > organizują się w grupki, jadą za szybko, wyprzedzając na przejściach.

    > Jeżeli tylko 7 lat bierzesz pod uwagę to teraz masz ok. 22 lata ?
    >
    > Wcześniej było "do życia" i nie było absurdów ?

    My będziemy mieli jeden więcej. Bo dla potencjalnego jednego pieszego będzie musiało
    zatrzymać się nieraz wiele samochodów. Spowoduje to wyemitowanie w skali roku do
    atmosfery iluś tysięcy ton pyłu azbestowego i milionów metrów sześciennych spalin o
    najgorszym z możliwych składzie bo pochodzącym z ruszania. Przez 55 lat życia nie
    zauważyłem żeby przejście przez jezdnie na pasach i nie tylko stanowiło dla mnie
    jakiś problem. Czasami trzeba poczekać 30 sekund może minutę. Jak pojazdy mają się
    grupować żeby luki były to niech w przepisie będzie ze jak jest więcej niż dwudziestu
    pieszych to się ich hurtem przepuszcza. A jak tylu nie ma to czekają na okazję albo
    aż się ich tylu uzbiera.

  • 202. Data: 2014-10-06 01:34:25
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Chodzenie na wybory traci sens.

    Jeżeli nie wiesz na kogo głosować to pójście na wybory
    nie ma sensu.

    > Połowa nie chodzi.

    Ich wybór. Nie wiedzą na kogo głosować to nie chodzą.

    > Głupcy, których jest większość wybierają zło i jeszcze je nadal bronią.

    Ty mądraliński, co ty jeszcze tutaj robisz ? Czyżby już nie było
    miejsca na swiecie dla tak mądrego jak ty ?

    > Każdy z nas jest też pieszym a tylko mazgaje żądają szczególnych
    > nieuzasadnionych przywilejów.

    W pewnym wieku też będziesz mazgajem. Zapamiętaj to.
    Dziecko nie mogące przejść też jest mazgajem ?

    > Tam gdzie przechodzą piesi stawiać sygnalizatory w celu organizowania
    > bezpiecznego ruchu, budować przejścia

    I tak się robi. Jeżeli za mało to zbierz/znajdź pieniądze na więcej.

    > a nie wprowadzać debilne przepisy
    > neelix

    Wymyśl lepsze przepisy i przekonaj większość.

  • 203. Data: 2014-10-06 01:43:39
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 01:34:25 UTC+2 użytkownik Witolko napisał:
    > U?ytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Je?eli nie wiesz na kogo g?osowa? to p?j?cie na wybory
    >
    > nie ma sensu.

    > Ich wyb?r. Nie wiedz? na kogo g?osowa? to nie chodz?.

    > Ty m?drali?ski, co ty jeszcze tutaj robisz ? Czy?by ju? nie by?o
    >
    > miejsca na swiecie dla tak m?drego jak ty ?

    > W pewnym wieku te? b?dziesz mazgajem. Zapami?taj to.
    >
    > Dziecko nie mog?ce przej?? te? jest mazgajem ?

    > I tak si? robi. Je?eli za ma?o to zbierz/znajd? pieni?dze na wi?cej.

    > Wymy?l lepsze przepisy i przekonaj wi?kszo??.

    lepsze są wymyślone i stosowane. Po co zmieniać na gorsze. Zamiast robić ruchy
    pozorowane niech posłowie zajmą się tak gospodarką żeby w formie podatków dała tyle
    kasy żeby każde przejście było wyposażone w sygnalizację na żądanie. O kładkach i
    przejściach podziemnych nie wspominam bo są bardzo drogie. A drogowcy niech ustawią
    tam gdzie duży ruch że nie może się zapalić zielone dla pieszego częściej niż na
    przykład co 2 minuty.

  • 204. Data: 2014-10-06 01:48:21
    Temat: Re: Pierwszeństwo ...
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    > Zło jakie odczuwamy bierze się z powodu złych rządów. To złe rządy tworzą
    > złe prawo.
    > neelix

    Prawo uchwala parlament.
    Rząd musi prawo przestrzegać i wykonywać uchwały/ustawy parlamentu.

  • 205. Data: 2014-10-06 01:57:13
    Temat: Re: Pierwsze�stwo ...
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 01:48:21 UTC+2 użytkownik Witolko napisał:
    > U?ytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Prawo uchwala parlament.
    >
    > Rz?d musi prawo przestrzega? i wykonywa? uchwa?y/ustawy parlamentu.

    Wystarczy zmienić prawo w zakresie wynagradzania posłów, senatorów, prezydenta i
    wszystkich co są wybierani a problemy się skończą. Jak uzależnić pensje takich osób
    od wskaźników gospodarczych państwa to będą pracowali żeby były one najwyższe możliwe
    do osiągnięcia. A jak zmarnują czas na pierdoły to najniższa krajowa.

  • 206. Data: 2014-10-06 02:09:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Oct 2014 01:48:21 +0200, Witolko napisał(a):

    > Prawo uchwala parlament.
    > Rząd musi prawo przestrzegać i wykonywać uchwały/ustawy parlamentu.

    Teoretycznie.
    W praktyce to parlament wybiera rzad, rzad ma poparcie wiekszosci, i
    zglasza projekty rzadowe.

    J.

  • 207. Data: 2014-10-06 06:51:41
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-05 23:36, neelix wrote:

    > Wyjątek potwierdza regułę.

    Tych wyjątków jest całe mnóstwo. Standartowe ograniczenie na
    skrzyżowaniu krajówki z czymkolwiej to 70. I tak są ustawione fotoradary
    (na 80). Tymczasem według ciebie powinno być 50 lub 90;)

    Shrek.

  • 208. Data: 2014-10-06 06:58:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-05 21:11, neelix wrote:

    > Przestań siać popelinę. Poczytaj o linii P3-jednostronnie przekraczalnej
    > i nie rób plotek. Oczywiście zdarzają się egzaminatorzy oderwani tak jak
    > ci, którzy chcą upieprzyć kierowców absurdalnymi przywilejami dla pieszych.

    Masz rację, ale częściowo - w rzeczywiście chodziło nie tyle o samo
    omijanie, a powrót na swój pas.

    P-3 linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania przez
    tę linię od strony linii ciągłej i najeżdżania na nią, z wyjątkiem
    powrotu po _wyprzedzaniu_ na położony przy linii przerywanej pas ruchu
    zajmowany pred _wyprzedzaniem_

    Wyprzedzaniem, nie omijaniem.

    Shrek.

  • 209. Data: 2014-10-06 07:01:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-05 21:39, neelix wrote:

    > O jej. Ale Cię życie pokopało. Można się było tego spodziewać. Jesteś
    > sędzią we własnej sprawie więc pozbawiony obiektywizmu i rozsądnego
    > myślenia.

    Rozumiem, że twoim zdaniem na ten temat może się wypowiadać tylko osoba
    bez PJ i mieszkająca w odelgłości conajmniej kilometra od najbliższej
    drogi? No to ty też nie spełniasz:P

    Shrek.

  • 210. Data: 2014-10-06 07:36:50
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2014 23:36:39 +0200, neelix napisał(a):

    > Absurdem jest to, że dziecko dziedziczy
    > gówniany spadek a z nim nieświadomie np. 20 000 zł długu.

    Naprawdę? Szkoda, że pominąłeś drobiazg, że dziecko z mocy ustawy
    dziedziczy z dobrodziejstwem inwentarza, więc długi dziedziczy tylko do
    wysokości spadku!
    Ale taki znawca prawa jak Ty, z pewnością o tym wie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek