  • 191. Data: 2014-10-05 23:02:59
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:m0s9fr$mb2$1@node2.news.atman.pl...

    > Odpowiadaj merytorycznie.
    > Jesli nie wierzyles to nie placz i zaden pis, po i inne sld itd. nic ci
    > nie pomoze.
    > Badz mi wdzieczny, ze w skrocie wyjasnilem ci to czego nie rozumiesz tylko
    > "pier....takie farmazony", ze zarobki niskie a paliwo drogie.

    Nic nie wyjaśniłeś, bo nie "otake Polske walczyliśmy" ! 25 lat to szmat
    czasu na unormalnienie życia. Chodzenie na wybory traci sens. Połowa nie
    chodzi. Głupcy, których jest większość wybierają zło i jeszcze je nadal
    bronią.

    > Mylisz sie. W koncu doswiadczylem tego co wiekszosc pieszych. Wynika to z
    > moich obserwacji. Dlatego teraz gdy jade przepuszczam kazdego. Swietnie
    > sie z tym czuje i mam satysfakcje gdy przez skinienie glowa lub
    > podniesienie reki ktos mi podziekuje. Swiadczy to tylko o tym, jak rzadko
    > piesi sa przepuszczani. To sie wlasnie musi zmienic.

    Jesteś mazgaj. Nie zasłaniaj się fikcyjną większością, bo sąsiadka z góry i
    sąsiad z przeciwka to nie większość. Każdy z nas jest też pieszym a tylko
    mazgaje żądają szczególnych nieuzasadnionych przywilejów. Ja nie żądam by
    pociąg czy tramwaj zatrzymywał się na widok mojego auta, bo to absurd i nie
    pcham się pod koła. Czekam w szeregu na swoją kolej. Polecam rozum a nie
    emocje. Jezdnia jest dla pojazdów. Tam gdzie przechodzą piesi stawiać
    sygnalizatory w celu organizowania bezpiecznego ruchu, budować przejścia a
    nie wprowadzać debilne przepisy robiące jednym raj a drugim piekło. Nie ma
    zgody na święte krowy!

    neelix

  • 192. Data: 2014-10-05 23:07:33
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Mysle, ze za duzo politykujesz. Proponuje, zeby zalil sie na innej grupie,
    > ale zycze ci zeby wygrala ta partia, ktora tak bardzo ci sie podoba i
    > gwarantuje ze za 4 lata bedziesz ja przeklinal.
    > Mnie to nie dotyczy jak powiedzial pewnien medrzec, ktorego pies ugryzl w
    > drewniana noge.

    Zbicie termometru nie zbije gorączki. Zło jakie odczuwamy bierze się z
    powodu złych rządów. To złe rządy tworzą złe prawo. Rządy składają się z
    polityków.
    neelix

  • 193. Data: 2014-10-05 23:09:51
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 5 października 2014 22:47:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Akurat.
    >
    > Jeszcze nigdy argumenty kierowców nie zostały wzięte pod uwagę, pedalarstwo
    >
    > i ekooszołomy zawsze drą się głośniej.
    >
    > Tak będzie i tym razem.

    Bo nigdy kierowcy się nie postawili. Podpuszczone prymitywy wyjdą na ulice, spalą
    kilka opon. I z nimi się rząd liczy bo wysyła robokopów i ich spacyfikuje a potem po
    cichu da tyle kasy ile chcieli. Pomimo że kierowców jest bardzo dużo to rząd się z
    nami nie liczy bo nigdy nie uda man się zebrać do kupy i poprosić o zmiany które by
    nas satysfakcjonowały. A my wcale nie chcemy benzyny po zlotowce za litr bo zdajemy
    sobie sprawę z innych w tym przypadku uwarunkowań. My w większości przypadków tylko
    chcemy bezpiecznie dojechać do punktu docelowego. Jak wprowadzą to z przejściami to
    zamiast ogólnopolskiej akcji uświadamiającej dla pieszych będzie polowanie na
    kierowców co się nie zatrzymają jak w okolicach przejścia będzie ktoś szedł.
    Poustawiają funkcjonariuszy po bramach i jak sępy będą czatowali.

  • 194. Data: 2014-10-05 23:13:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    wszystkie niezgodne z Twoimi sa złe. to już wiemy. Opowiedz to
    > lekarzowi. Może Ci pomoże.

    Wszystkie, są was miliony i nawet jeden lekarz. Tak jest gdy brak
    argumentów.

    neelix

  • 195. Data: 2014-10-05 23:36:39
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Akurat na Sobieskiego jadą, bo fotoradar stoi.

    Wyjątek potwierdza regułę.

    > Ani nikt z 70 do 50 nie hamuje.

    Bo nie wie i nie wyhamuje silnikiem. Musiałby hamulcem. Przy takiej
    organizacji ruchu że nie wiadomo ile jeszcze będzie zielonego każdy gna by
    zdążyć się załapać i nie hamuje by nie dostać w dupę od innego pędzącego.
    Jak stanie policjant i zmierzy to płaci się bez szemrania.

    > Nikt tego nie analizuje w ten sposób, bo jest to ewidentnie absurdalne.

    Nie jest absurdalne. Nikt nie miał takiego zamiaru. Samo tak wyszło. 99,9% o
    tym nie wie i nikt nie robi problemu. Przypadek czysto akademicki. Dobrze,
    że chociaż nieliczni mają tego świadomość. Warto tylko poruszać takie tematy
    podczs szkolenia kursantów, bo to zachęca do myślenia jak B-33 z 50-tką w
    zabudowanym.

    > Poza tym, że przez jakiegoś niespełnionego teoretyka można oblać egzamin.

    Można. Takie mamy prawo. Mówią nam, że nienajomość prawa nie zwalnia ze
    stosowania się do niego. Jest wiele podobnych pułapek, ale o niektórych
    nawet egzaminatorzy nie wiedzą. :-) Absurdem jest to, że dziecko dziedziczy
    gówniany spadek a z nim nieświadomie np. 20 000 zł długu.

    neelix

  • 196. Data: 2014-10-05 23:43:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > czasu na unormalnienie życia. Chodzenie na wybory traci sens. Połowa nie
    > chodzi. Głupcy, których jest większość wybierają zło i jeszcze je nadal

    Znowu to samo. Strasznie infantylny jestes i naiwny.

    > Jesteś mazgaj.

    Ja ?
    Ja sie bardzo ciesze, ze przepisy sie zmienia :)
    To ty jestes beksa, bo ci sie to nie podoba. W kazdym poscie uzalasz sie nad
    soba.
    Jesli zycie cie zle doswiadczylo sieroto to wyjedz tylko uwazaj tam na
    pieszych, bo kary troche wyzsze :)

    > Ja nie żądam by pociąg czy tramwaj zatrzymywał się na widok mojego auta,

    Acha, a od 20t TiRa zadasz, zeby sie zatrzymal czy nie ?
    Idz lepiej spac :)

  • 197. Data: 2014-10-05 23:53:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2014 22:25:46 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
> [...]
    > reki ktos mi podziekuje. Swiadczy to tylko o tym, jak rzadko piesi sa
    > przepuszczani. To sie wlasnie musi zmienic.

    Hm, a w lusterko popatrzyles ?
    Jesli nikogo z tylu nie bylo, to twoja decyzja, ale przejechalbys w
    pare sekund, a hamowales dluzej.

    Jesli za toba kilka pojazdow ... to kilka osob bedzie czekac, aby
    jedna mogla przejsc kilkanascie s wczesniej, a to mniej wiecej tyle,
    ile sie 20m przechodzi.

    Jesli za toba caly sznur, to owszem, grzecznie jest pieszego
    przepuscic.

    J.

  • 198. Data: 2014-10-06 00:27:00
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jak w ameryce biją murzynów to u nas też mamy bić?

    Czy będziesz czuł się jak zbity murzyn, gdy przymusowo
    przepuścisz pieszego ?

    > Czy mamy też zjadać
    > tony żab, ślimaków i wypijać hektolitry bordeaux?

    W Francji nikt nikogo nie zmusza do tego.
    W Polsce pewnie są tacy co jedzą i piją.

    > Rząd który bezmyślnie ściąga zewsząd wszystkie debilizmy robi z
    > Polski kontener na śmieci.

    No tak, najmądrzejszy to jesteś ty.
    Tacy mądrzy jak ty taką władzę wybrali.

    > Nasze prawo drogowe do czasu PO było
    > wystarczające do bezpiecznego funkcjonowania na drodze. Wystarczyło je
    > tylko egzekwować.

    Widocznie nie wystarczyło. Pomysł nie wziął się znikąd.
    Wyborcy zainspirowali posłów.

    > Można było wypieprzyć z TV 50% reklam i doedukować
    > społeczeństwo.

    Tysiąc by zrozumiało, jeden nie i ten jeden by zginął na przejściu
    dla pieszych.
    Tysiąc by przeszło "z duszą na ramieniu" bez długiego oczekiwania,
    jeden by zginął.

    > Przy takiej infrastrukturze i zachowaniach pieszych nigdzie
    > nie da się dojechać, bo u nas przejścia są co 100 m, a pieszy nie
    > organizuje
    > się w grupki tylko włazi na jezdnię dowolnie i indywidualnie.

    I vice versa :
    Przy takiej infrastrukturze i zachowaniach kierowców nigdzie
    nie da się przejść, bo u nas pojazdy jadą cały czas, a kierowcy nie
    organizują się w grupki, jadą za szybko, wyprzedzając na przejściach.

    > W ciągu 7 lat Polska stała się krajem absurdów i nie do życia.
    > neelix

    Jeżeli tylko 7 lat bierzesz pod uwagę to teraz masz ok. 22 lata ?
    Wcześniej było "do życia" i nie było absurdów ?
    W którym kraju nie ma absurdów ?

  • 199. Data: 2014-10-06 00:54:16
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    > Użytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Będą większe wpływy do budżetu z powodu większej ilości spalonego
    > paliwa więc większa kasa do podziału na wybory

    Nie tylko. Będzie więcej pieniędzy na wszystkie wydatki budżetowe.
    Będzie też mniej zabitych i rannych, czyli będzie mniejsze obciążenie
    budżetu państwa i mniej wypłaconych pieniędzy dla ubezpieczonych.

    > i kolejne upieprzenie
    > mądrzejszej części społeczeństwa.

    "Mądrzejsza część społeczeństwa" będzie głosować na tych
    co im obiecają "świetlaną przyszłość". Tylko że niewiele z tych obiecanek
    zostanie zrealizowanych.

    > głupcy i fanatycy brędnię
    > POprą z oklaskami.

    Inni głupcy i fanatycy poprą brednie PiS, SLD, TR, SP, Korwina, itd.

    > Liczy się tylko kasa.
    > neelix

    Zgadza się. Mniej zabitych i rannych to również kasa i nie tylko.

  • 200. Data: 2014-10-06 01:03:20
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    > Użytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zasadniczy.
    > Skoro przejściami dla pieszych nie blokuje się ruchu tranzytowego, to
    > łatwiej można podjąć decyzje o utrudnieniach w ruchu lokalnym.

    Ruch tranzytowy staje się ruchem lokalnym w początkowym
    i końcowym etapie. Poza tym ilość samochodów w ruchu lokalnym jest też
    bardzo duża.
    Więc po co Francuzi uprzywilejowali pieszych przechodzących przez jezdnię,
    utrudniając życie dużej ilości kierowców ?
    Widocznie rachunek zysków i strat przemówił za takim rozwiązaniem.