  • 91. Data: 2014-10-04 18:29:38
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1410041627310.4640@quad..
    .

    > s/pieszy/każdy pieszy/
    >
    > Posługujesz się obrazem "egzemplarza pieszego", skutecznie wykorzystując
    > fakt, że pieszy wygląda taki malutki, zaś samochód (z kierowcą, a nawet
    > z pasażerami) zajmuje na drodze tragicznie dużo miejsca, i dlatego
    > "ćwierć kilometra samochodów" :> wygląda na znaczną stratę czasu,
    > a ci piesi *łacznie* wcale nie tracą go przez te "kilkanaście sekund"
    > mniej.

    No i?
    Na wsi nie ma problemów z przejściem przez jezdnię - wybór miejsca
    zamieszkania należy do pieszego.

    > Pic w tym, że przy "ciurku" pojazdów każdy z kierowców traktuje *się*
    > jakby był w sytuacji wyżej.
    > I przejść się nie da.

    Gdzie mieszkasz?
    W Poznaniu nie ma tego problemu.

    > Czyżby głównie dlatego, że spora część świata doszła do wniosku,
    > że jedyna bezpieczna konstrukcja jest jaka jest (w Londynie, Berlinie
    > i Paryżu)?

    Bo to ten sam problem co w Warszawie widać był.
    Ale nie porównywał bym ich uwarunkowań z Polską.
    Tam ruch tranzytowy w przytłaczającej większości odbywa się poza miastami i
    wsiami.

    > To ci tępieni na grupie powodowacze wypadków ;> czy ci mający
    > doświadczenie z krajów w których nieustąpienie jest karalne?

    Po prostu kultura niewymuszona żadnym przepisem.
    Widzisz potrzebę/chęć to się zatrzymujesz.
    Albo żeby przepuścić pieszego, albo wpuścić kogoś z podporządkowanej.

    Ale nie bezwzględny nakaz, w którym jeden pieszy może zatrzymać bez potrzeby
    kolumnę pojazdów, która ruszyła z poprzednich świateł, mimo że bez bólu może
    przejść zaraz za nią.

    Na to zgody nie ma i nie będzie.

  • 92. Data: 2014-10-04 18:33:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1410041648130.4640@quad..
    .

    > Teraz już wiem czemu co 100m jest przejście.

    A to już głupota stawiaczy znaków.
    Wszechobecna w tym kraju.

  • 93. Data: 2014-10-04 19:47:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl>

    > Trzeba bylo sie zatrzymać i przepuscic pieszego. W czym problem ?

    W ostrym hamowaniu, głupku

  • 94. Data: 2014-10-04 19:58:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > W ostrym hamowaniu, głupku

    O, jest nastepny prostak.
    Naucz się zwalniac przed pasami sieroto !

  • 95. Data: 2014-10-04 21:29:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisał w wiadomości
    Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Podkomisja sejmowa przyjęła sprawozdanie.
    Podkomisja jest za takim pierwszeństwem.
    Video z posiedzenia w dn. 25.09.2014
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/transmisje_arch.xsp
    ?unid=98FD36C04BBB89AFC1257D55002CA1E1
    Projekt pójdzie do komisji infrastruktury.
    --------------------

    Po światłach w dzień kolejny skrajny debilizm PO.
    neelix

  • 96. Data: 2014-10-04 22:05:19
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 października 2014 21:29:01 UTC+2 użytkownik neelix napisał:
    > U�ytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisa� w wiadomo�ci

    > Pierwsze�stwo pieszych przed przej�ciem. Projekt.
    >
    > Podkomisja sejmowa przyj�a sprawozdanie.
    >
    > Podkomisja jest za takim pierwsze�stwem.
    >
    > Video z posiedzenia w dn. 25.09.2014
    >
    > http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/transmisje_arch.xsp
    ?unid=98FD36C04BBB89AFC1257D55002CA1E1

    > Projekt p�jdzie do komisji infrastruktury.
    >
    > --------------------
    >

    > Po �wiat�ach w dzie� kolejny skrajny debilizm PO.
    >
    > neelix

    jak takie coś wejdzie to mądrzy kierowcy zaczęli by się bezwzględnie stosować do
    nowego przepisu. Zablokowali by całkowicie ruch. Jak wojna to wojna i ofiary muszą
    być. Dwa tygodnie i przepis byłby cofnięty. Ale to nie tutaj. Tutaj jak była może
    mala szansa na zmniejszenie opłat za autostrady to gównozjady popsuły akcję
    motocyklistów zamiast się do niej przyłączyć. Ja tam innym źle nie życzę. Ale każdemu
    kto uważa że jak ma chwilowo kasę to jest ponad wszystkimi innymi życzę żeby mu się
    coś w życiu wyjebało i na rok żeby został bez kasy. A potem jako inny człowiek niech
    ma dwa razy więcej niż kiedyś miał.

  • 97. Data: 2014-10-04 22:12:49
    Od: "Witolko" <v...@b...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po światłach w dzień kolejny skrajny debilizm PO.
    > neelix

    Trudno mówić o całej PO, bo jak narazie to tylko grupka
    posłów popiera to. Co z innymi, to się dopiero okaże.

  • 98. Data: 2014-10-04 22:47:29
    Od: "Witolko" <v...@b...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po światłach w dzień kolejny skrajny debilizm
    > neelix

    Są kraje, które już mają takie prawo, m.in. Francja.

  • 99. Data: 2014-10-04 23:00:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-04 22:05, k...@g...com wrote:

    > jak takie coś wejdzie to mądrzy kierowcy zaczęli by się bezwzględnie stosować do
    nowego przepisu. Zablokowali by całkowicie ruch. Jak wojna to wojna i ofiary muszą
    być.

    Jaka wojna - zupełnie was pojebało?

    Shrek.

  • 100. Data: 2014-10-04 23:09:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Są kraje, które już mają takie prawo, m.in. Francja.

    Może oni mogą sobie na to pozwolić, skoro prawie każde większe i średnie
    miasto ma ring, a między nimi ekspresówka albo autostrada.