-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Mon, 13 Oct 2014 21:33:14 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 14
Message-ID: <m1h9e2$acn$1@usenet.news.interia.pl>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0ll19$453$1@node2.news.atman.pl>
<m0lloo$rr5$1@node1.news.atman.pl>
<8...@p...pl.invalid>
<m0ltjp$cvi$1@node2.news.atman.pl> <m0mc7u$krp$1@node1.news.atman.pl>
<m0mhqb$26d$1@node2.news.atman.pl> <m0mkor$u43$1@node1.news.atman.pl>
<m0mlmc$679$1@node2.news.atman.pl>
<54315b25$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
<m0s42e$oc1$1@node1.news.atman.pl>
<54319e59$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>
<m0s9fr$mb2$1@node2.news.atman.pl>
<5431b204$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
<m0se1u$rlv$1@node2.news.atman.pl>
<543abbd1$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
<m1eq8e$1q5$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1413228802 10647 31.11.182.98 (13 Oct 2014 19:33:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Oct 2014 19:33:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.1.2
In-Reply-To: <m1eq8e$1q5$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546895
[ ukryj nagłówki ]On 2014-10-12 23:02, Czesław Wiśniak wrote:
> Skład kolejowy zawsze ma pierwszeństwo bo rozpedza sie i hamuje na 2 km,
> taki transport bylby nieoplacalny gdyby musial zatrzymywac sie na kazdym
> przejezdzie.
Te bardzo podobnie jak samochod vs pieszy :). Pieszy rozpedza sie i
hamuje na drodze hmm - 0.5m? Akcja ta generuje niemal zerowe koszty dla
pieszego.
Historie jak to wyglada z samochodem sobie sam dopisz :>
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.14 23:42 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 11:49 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 19:04 John Kołalsky
- 14.10.14 19:27 m
- 14.10.14 19:40 Cavallino
- 14.10.14 20:00 neoniusz
- 14.10.14 20:02 neelix
- 14.10.14 20:12 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 20:52 John Kołalsky
- 14.10.14 21:25 neelix
- 14.10.14 21:34 neelix
- 14.10.14 21:44 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 21:52 neelix
- 14.10.14 21:54 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa