eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt. › Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Date: Mon, 13 Oct 2014 21:33:14 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 14
    Message-ID: <m1h9e2$acn$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
    <m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0ll19$453$1@node2.news.atman.pl>
    <m0lloo$rr5$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@p...pl.invalid>
    <m0ltjp$cvi$1@node2.news.atman.pl> <m0mc7u$krp$1@node1.news.atman.pl>
    <m0mhqb$26d$1@node2.news.atman.pl> <m0mkor$u43$1@node1.news.atman.pl>
    <m0mlmc$679$1@node2.news.atman.pl>
    <54315b25$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0s42e$oc1$1@node1.news.atman.pl>
    <54319e59$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0s9fr$mb2$1@node2.news.atman.pl>
    <5431b204$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0se1u$rlv$1@node2.news.atman.pl>
    <543abbd1$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1eq8e$1q5$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1413228802 10647 31.11.182.98 (13 Oct 2014 19:33:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Oct 2014 19:33:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.1.2
    In-Reply-To: <m1eq8e$1q5$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546895
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-10-12 23:02, Czesław Wiśniak wrote:
    > Skład kolejowy zawsze ma pierwszeństwo bo rozpedza sie i hamuje na 2 km,
    > taki transport bylby nieoplacalny gdyby musial zatrzymywac sie na kazdym
    > przejezdzie.

    Te bardzo podobnie jak samochod vs pieszy :). Pieszy rozpedza sie i
    hamuje na drodze hmm - 0.5m? Akcja ta generuje niemal zerowe koszty dla
    pieszego.

    Historie jak to wyglada z samochodem sobie sam dopisz :>

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: