-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0n0iv$19k$1@mx1.internetia.pl>
<5430f90b$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<543153e6$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Sun, 5 Oct 2014 17:23:56 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 59
Message-ID: <5431628d$0$3162$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.5.6
X-Trace: 1412522637 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3162 83.28.5.6:1565
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546012
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:b007b0ce-9dcd-46b0-a1bf-2ceec6cea7ac@googlegrou
ps.com...
W dniu niedziela, 5 października 2014 16:21:25 UTC+2 użytkownik neelix
napisał:
> Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:1123181385.20141005140838@pik-net.pl.invalid...
> >>
> >> Nooo,
nie po to ma być ten przepis. Przepuszczamy wszyscy, i słusznie.
> > Będą trupy. Mnóstwo. I niewinni ludzie w więzieniach. Bo matolstwo już
> > przy obecnych przepisach włazi na przejścia prosto pod koła. A jak
> > sobie wbiją w te ostatnie 3 szare komórki, że mają bezwzględne
> > pierwszeństwo, to z pełnym przekonaniem, że samochód może przecież
> > stanąć w miejscu, będę włazić pod koła.
> > Jak tylko ten kretyński przepis wejdzie, to kupuję kamerkę do samochodu.
> Ja już mam i co z tego? Zakwestionują legalność nagrania no i przecież
> zbliżałeś się do przejścia. Kamera nie zlikwiduje stania w korku do
> przejścia, które jest co 100 m. To będą korki większe niż do skrzyżowania!
> Przez skrzyżowanie przejeżdża sznur samochodów a tu będzie sznur stojących
> i
> oczekujących na świętą krowę. Po jednym pieszym w odległości 10 m będzie
> szedł drugi i następny i następny, a część pójdzie dalej chodnikiem bez
> przechodzenia a my 100 m będziemy robić na 20 razy. To będzie polowanie na
> lukę. Do tej pory jak jadą auta to przed przejściem zbierze się grupka
> nawet
> kilku-kilkunastu osób i przechodzą hurtowo tak jak auta jadą hurtowo. Nie
> dziwię się tym, którzy nadal uciekają z POlandii. Tu się nie da żyć! Kraj
> debili.
> --
> Pozdrawiam
> neelix
Trochę przesadzasz. Tam gdzie jest duży ruch są światła. Nawet na dużych i
bardzo dużych skrzyżowaniach robią światła na żądanie dla pieszych. Do tej
pory według mnie było dostatecznie dobrze i nie powinni nic zmieniać. Pewne
zachowania powstają w drodze ewolucji bez żadnych przepisów. Przepuszczanie
pieszych przez kierowców i kierowców przez pieszych też. To musi być gra do
wspólnej bramki. Jak cywilizowany pieszy widzi że jedzie 20 samochodów to
powinien je przepuścić. Jak jadę to uważam na pieszych i staram się w miarę
możliwości nie przeszkadzać im w przechodzeniu przez jezdnię, zwłaszcza jak
jest zimno, pada śnieg itp. Jak jestem pieszym to tez staram się nie
utrudniać życia kierowcom. Do takiego zachowania nie są potrzebne żadne
przepisy. Wystarczy trochę oleju w głowie. Ci co chcą to unormować
przepisami cały czas badają na ile sobie mogą pozwolić żeby ludzie się nie
wkurwili. Skracanie smyczy i zaciskanie obroży robią małymi kroczkami. Teraz
przejścia za jakiś czas e papierosy. Jak by naraz chcieli za dużo zmieniać
to za dużo ludzi by się wkurwiło.
-------------
Im głupszy urzędas tym częściej grzebie w przepisach i pieprzy to co lepiej
lub gorzej ale jest przyjęte przez wszystkich i jakoś w miarę bezpiecznie
funkcjonuje. PoRD przed PO był wystarczający. Non stop idiotyczne pomysly i
zmiany. PO testuje nas jak Putin resztę krajów. Systematycznie poszturchuje
i dokręca śrubę. Gdyby nie te kłamliwe sondażownie i codzienne sraczki
typu"gdyby wybory odbyły się w tę niedzielę to PO-36%, PiS-22%, ... " byłoby
znośnie. Te 7 lat to koszmar.
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.14 17:29 neelix
- 05.10.14 17:31 neelix
- 05.10.14 17:43 J.F.
- 05.10.14 17:50 J.F.
- 05.10.14 17:52 Shrek
- 05.10.14 18:01 RoMan Mandziejewicz
- 05.10.14 18:17 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 18:19 J.F.
- 05.10.14 18:25 Tom N
- 05.10.14 18:31 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 18:33 k...@g...com
- 05.10.14 18:58 J.F.
- 05.10.14 19:04 neelix
- 05.10.14 19:05 neelix
- 05.10.14 19:09 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security