  • Data: 2014-10-05 17:52:40
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-05 17:29, neelix wrote:

    > Jak cofnął nogę to jego sprawa. Nie wszedł na przejście to nie było
    > powodu do oblania egzaminu!

    Jak postawił nogę na jezdni, to wszedł na przejście. Jeśli kursantka
    mogła fizycznie zahamować a tego nie zrobiła i pieszy musiał się
    ewakuować spowrotem to jest to jak najbardziej wymuszenie.

    Inna sprawa, że egzaminatorzy są trochę oderwani od rzeczywistości (i
    przepisów też) i na przykład ja dostałem opieprz za "prawie wymuszenie"
    na równorzędnym - tylko że jakie wymuszenie jak ja byłem za
    skrzyżowaniem, zanim przeciwnik dojechał (nie zmieniając prędkości). Po
    prostu ja korzystając z faktu, że jechałem motocyklem odwinąłem manetkę,
    a techniczny za mną nie dał rady i musiał gościa przepuścić;) Z
    ciekawszych teorii - masz drogę z 70 (serwisówka wzdłuż s8 na Targówku)
    do tego jest zjazd z eski na tą serwisówkę, za skrzyżowaniem znów 70.
    Podobno należy jechać 70 przed skrzyżowaniem, 50 na skrzyżowaniu
    (skrzyżowanie odwołuje 70, czyli 50 jak to w zabudowanym) i znów 70 za
    skrzyżowaniem. Wydaje się tak absurdalne, że aż niemożliwe, ale
    instruktor mówił, że jednego tak oblali, więc sam też zwolniłem...

    Shrek