-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszego....
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@n...neostrada.pl>
<5910889a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Mon, 8 May 2017 20:58:46 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5910bfe9$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.160.182.113
X-Trace: 1494269929 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15200 95.160.182.113:38487
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2604429
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-05-08 o 19:16, Marek pisze:
> Że co, ptoszę? Gdzie niby ma być ta ochrona?
Na przejściach dla pieszych i/lub chodnikach. Kościoły, stadiony i takie
tam nie łapią się.
> Ma zaufać kierowcy?
Nie ma innego wyjścia.
> Apelują o powagę, kpiny sobie daruj.
> Właśnie dla tej ochrony powinien ustępować pierwszeństwo, nie ma lepszej
> ochrony niż zapewniona samemu sobie.
Tyle, że nie ma póki co formalnego dokumentu, który zwałby się Prawo
Chodzenia Pieszego, przyznawany byłby pieszemu, który zdałby egzamin
państwowy ze znajomości (jakichkolwiek)przepisów.
Obecnie jedynie kierowcy muszą się wykazać znajomością przepisów i zdać
egzamin z ich znajomości. W tych przepisach można było natomiast
zastosować trzy warianty jeżeli chodzi o pieszego:
1. Nic w ogóle o pieszych nie wspominać.
2. Pieszy jest szczególnie chroniony.
3. Pieszy nie jest w ogóle chroniony.
Który wariant byś wybrał?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.17 21:01 Budzik
- 08.05.17 23:25 Budzik
- 09.05.17 02:48 Karolek
- 09.05.17 08:12 Zenek Kapelinder
- 09.05.17 08:51 Marek
- 09.05.17 09:05 szerszen
- 09.05.17 09:56 Akarm
- 09.05.17 10:23 nadir
- 09.05.17 10:58 quent
- 09.05.17 11:09 quent
- 09.05.17 18:36 Cavallino
- 09.05.17 20:15 Zenek Kapelinder
- 09.05.17 21:32 nadir
- 09.05.17 21:41 nadir
- 09.05.17 23:31 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=