  • 11. Data: 2024-07-03 09:37:10
    Temat: Re: Pierwszeństwo łamane
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > No to teoretyczne rozważanie...
    > zielony ma kierunkowskaz w swoje prawo, a skręcą w lewo?

    A co Cię kierunkowskaz obchodzi? Czekasz aż opusci skrzyżowanie.
    Mam taką krzyżówkę koło siebie i zawsze się wkurwiam, bo zawsze jadą ale
    ja ją przecinam a nie skręcam w prawo. Bywa, że kwitnę 5 minut czekając
    na wjazd.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2024-07-03 11:12:05
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mam taką krzyżówkę koło siebie i zawsze się wkurwiam, bo zawsze jadą ale
    > ja ją przecinam a nie skręcam w prawo. Bywa, że kwitnę 5 minut czekając

    Tak dodam tylko, że miałem koło siebie podobne skrzyżowanie i jakiś
    wkurwiony kierowca postawił znak na "głównej" z napisem, JEŚLI SKRĘCASZ
    W LEWO, UŻYJ KIERUNKOWSKAZU. Ludziny tak się wkurwiały, że w końcu
    zrobili tam mikrorondo :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2024-07-03 11:48:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > wkurwiony kierowca postawił znak na "głównej" z napisem, JEŚLI SKRĘCASZ
    > W LEWO, UŻYJ KIERUNKOWSKAZU. Ludziny tak się wkurwiały, że w końcu

    Teoretycznie... nagranie takiego kierowcy skręcającego bez
    kierunkowskazu na ile prawdopodobne, że dostanie mandat?

    Chyba łatwo się wyłgać. Przepaliła się żarówka, ale od razu za
    skrzyżowaniem wymieniłem. :)

    Robert

  • 14. Data: 2024-07-03 14:01:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Teoretycznie... nagranie takiego kierowcy skręcającego bez
    > kierunkowskazu na ile prawdopodobne, że dostanie mandat?

    Ale po co czekasz na kierunkowskaz? Ja mam w piździe światełko skoro
    stoję i czekam aż przejedzie. Wpierdalanie się "na wcisk" nie zawsze
    wychodzi na dobre. Mnie najbardziej wkurwiają ci, których doganiam, chcę
    wyprzedzać a ten skurwiel bez migacza-myk-w lewo. No zabiłbym.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2024-07-03 14:13:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ale po co czekasz na kierunkowskaz? Ja mam w piździe światełko skoro

    No nie czekam, nie ma kierunku to "zakładam", że jedzie prosto.

    > stoję i czekam aż przejedzie. Wpierdalanie się "na wcisk" nie zawsze
    > wychodzi na dobre. Mnie najbardziej wkurwiają ci, których doganiam, chcę
    > wyprzedzać a ten skurwiel bez migacza-myk-w lewo. No zabiłbym.

    Zabiłbyś niewinnego? ;) Skoro powinieneś mu ustąpić gdy skręca w lewo do
    Żabki.

    Robert

  • 16. Data: 2024-07-03 20:19:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]
    > No nie czekam, nie ma kierunku to "zakładam", że jedzie prosto.
    Ja czekam aż sobie pojedzie na tyle, że mnie "minie" cokolwiek to znaczy.

    > Zabiłbyś niewinnego? ;) Skoro powinieneś mu ustąpić gdy skręca w lewo do
    > Żabki.

    Jak niewinnego? Bezwzględna jego wina :)

    https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/ten-kierowca-
    za-sekunde-uderzy-w-radiowoz-skrecajacy-w-lewo-wyrok
    -sadu-zaskakuje/0dj8421

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2024-07-04 04:16:52
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 02.07.2024 17:52, Shrek wrote:

    > Wina będzie czerwonego, bo nie miał pierwszeństwa, niezależnie od
    > sygnalizatora, choć w polskich sądach, to cholera wie.
    A na jakiej podstawie uważasz, że złamanie obowiązku ustąpienia
    pierwszeństwa jest ,,ważniejsze" od złamania obowiązku sygnalizowania
    zamiaru skrętu?

    Bo to zielony poprzez brak sygnalizacji wprowadza w błąd czerwonego,
    który na podstawie przytoczonego tu art. 4 IMO słusznie zakłada, że
    zielony jedzie prosto i w związku z tym on może wjechać na skrzyżowanie.

    Ciekawi mnie orzecznictwo w podobnych sprawach bo IMO to zielony jest
    winny, ponieważ to jego błąd rozpoczyna ciąg zdarzeń, który prowadzi do
    kolizji.

    BTW. A co by było, gdyby, z kierunkowskazem czy bez, kierowca zielonego
    był pod wpływem? W końcu pierwszeństwo miał... :-)

  • 18. Data: 2024-07-04 16:45:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 04:16, JDX pisze:

> [...]
    > wkurwiony kierowca postawił znak na "głównej" z napisem, JEŚLI SKRĘCASZ
    > W LEWO, UŻYJ KIERUNKOWSKAZU. Ludziny tak się wkurwiały, że w końcu

    Bo faktem jest, że oznakowanie jest od tego, żeby było jasne. Jak połowa
    kierowców nie rozumie, to abstrahując od stanu wiedzy kierowców
    oznakowanie jest _złe_, bo nie spełnia swojej roli.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2024-07-04 17:10:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.07.2024 o 16:45, Shrek pisze:

    > Bo faktem jest, że oznakowanie jest od tego, żeby było jasne. Jak połowa
    > kierowców nie rozumie, to abstrahując od stanu wiedzy kierowców
    > oznakowanie jest _złe_, bo nie spełnia swojej roli.

    Oznakowanie było OK. Ludziny się wkurwiały na brak kierunkowskazów, bo
    se kurwa skręcali w lewo na "głównej" i w piździe mieli migacz a ci na
    podporządkowanej stali jak cipy Tam był nawet STOP. No to się usrało i
    jest mikrorondo. Bywało że szła "rzeka" na głównej, czyli auto za autem
    przez 30 minut i nie szło się włączyć do ruchu.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2024-07-04 17:54:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oznakowanie było OK. Ludziny się wkurwiały na brak kierunkowskazów, bo
    > se kurwa skręcali w lewo na "głównej" i w piździe mieli migacz a ci na
    > podporządkowanej stali jak cipy Tam był nawet STOP.

    Czyli jest złe, skoro nie działa.

    Tutaj bez kierunku w "lewo czy w prawo"?
    https://www.google.pl/maps/@52.2247658,20.859571,3a,
    75y,108.51h,83.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1sC8l7ZTt0bWhM9
    G3X1nHixA!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!