  • Data: 2011-06-17 13:09:15
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2011 09:49, Grzegorz pisze:

    > Zakręt z ograniczeniem do 70 pokonujesz 140? No, szacun...

    Wiesz... Ja codziennie przejeżdżam 60-tką przez zakręt, przed którym
    postawiono limit 30. I jak ktoś jedzie tą 60-tką to spokojnie, z
    ogromnym zapasem się wyrabia.

    Asekurancki znak postawiono po tym, jak kilku debili jechało albo
    znacznie szybciej, albo "bez trzymanki" (bo np. przez komórkę
    rozmawiali, trafili na małą dziurę i się im "omskło"). Debile jechali na
    tyle szybko, że solidnie wbijali się w drzewa.

    Swoją drogą po cholerę tam pędzili, to nie wiem, bo mały kawałek za
    zakrętem jest mini-rondo i tak czy inaczej trzeba solidnie zwolnić i z
    reguły zatrzymać się... Ale widać niektórzy lubą gwałtowne zmiany
    prędkości - widać paliwo jeszcze za tanie ;-/ (a'propos: proponuję dla
    samochodów osobowych zwolnić z akcyzy każde 5 litrów na każde 100
    kilometrów - a powyżej dać akcyzę 3x wyższą albo wręcz wykładniczo ;-> )