  • Data: 2011-06-17 16:26:57
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WOJO wrote:
    > Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?
    > WOJO

    dokładnie...

    ja bym ostatnio ustrzelił debila wyprzedzającego na czołówkę, oraz drugiego
    któremu tak strasznie spieszyło że musiał wyprzedzić mnie na ciągłej bo
    czekałem aż delikwent przedemną skręci na podjazd do domu. spotkaliśmy sie
    jakieś 500 m dalej przed przejazdem kolejowym.

    Może warto by też strzelać do buców w ciężarówkach którzy mają problemy
    emocjonalne i nie potrafią normalnie jechać jedne za drugim z odpowiednimi
    odstępami tylko muszą urządzać wyścigi.