  • Data: 2011-06-17 11:53:30
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie widzę. Przykre. Fizyki też nie ogarniasz, jak widać w wątku o
    > oponach. Podstawówkę udało Ci się skończyć?

    Przynajmniej możesz się dowartościować, jeśli poczułeś się lepiej to
    polecam się na przyszłość. A co do znajomości zasad fizyki i języka oraz
    stosowania tego na co dzień, to spodobał mi się Twój opis jak to
    motocyklista wyprzedzał zatoczką autobusową samochód.

    No i co najważniejsze: ja przynajmniej znam wzór na obwód koła - to a
    propo wspomnianego wątku o oponach.

    A.