-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!212.27.60.9.MISMATCH!proxad.n
et!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 17 Jun 2011 11:16:12 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
References: <4df9bf28$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<itcf7m$rhf$1@news.lublin.pl>
<4df9c456$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<itckol$cr5$1@inews.gazeta.pl> <8...@l...institute.com>
In-Reply-To: <8...@l...institute.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <4...@b...softax.pl>
Lines: 50
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1308303001 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2444 83.18.189.42:57802
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376606
[ ukryj nagłówki ]Waldek Godel wrote:
> Dnia Thu, 16 Jun 2011 12:09:25 +0200, Arek napisał(a):
>
>> Błąd w rozumowaniu:
>> 1. Niemcy przestrzegają przepisy, bo one mają sens, czego nie można
>> powiedzieć o naszych.
>> 2. Niemcy mniej przestrzegają przepisy u nas, bo są bez sensu. Człowiek
>> inteligentny, ma naturalną wrogość do otaczającej głupoty.
>
> pomijając rzeczywistą debilność niektórych przepisów w PL (np obowiązek
> świateł w lecie), zwykły kierownik samochodu nie jest od oceniania ich
> sensowności.
> Sam fakt, że 50 razy przejechał 120 przez zakręt na którym jest
> ograniczenie 50 nie znaczy, że znak jest głupi.
Znaczy.
> 51 raz może jechać w
> deszczu i wyląduje na drzewie (oby tylko) lub na innym samochodzie czołowo.
Jeśli przejechał z prędkością 120 na sucho to 90 na mokro przejedzie. Jak będzie
gołoledź to 20km/h może być zbyt szybko -- znaki usytawia się na warunki zwykłe
(czyli normalna przejrzystość powietrza, przeczepność w zakresie normy -- czyli
najwyżej mokro)
> Znaki niestety póki co jeszcze nie mają funkcji wychodzenia na asfalt co
> godzinę i sprawdzania aktualnej przyczepności i widoczności oraz
> stosownego dostosowywania wskazań.
> A to tylko pierwszy z brzegu przykład.
Szkoda że nietrafiony :)
> Poza tym kamerka jest świetna na to, co jest największą bolączką na
> polskich drogach - cwaniaczkowanie. Są niestety wciąż tabuny ziutków którym
> się wydaje, że są za dobrzy na stanie z innymi w korku, a PoRD to tylko
> zbiór nieśmiałych sugestii do zastosowania w razie dobrego humoru.
> I po chwili robi się tak: http://kwejk.pl/obrazek/09646
> Policja sama z siebie niewiele zrobi, bo sami się pchają na krzywy ryj i
> nie przestrzegają przepisów. Kamerki zrobią dobrze również na nich.
>
Przeprowadź się do Szwajcarii. Będziesz miał dobrze. Co prawda nie będziesz mógł
mieć np. w domu pralki, nie będziesz mógł użyć prysznica po 23, itd. Ale
będziesz miał ordung.
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.11 11:06 Sebastian Kaliszewski
- 17.06.11 11:22 Sebastian Kaliszewski
- 17.06.11 11:24 Sebastian Kaliszewski
- 17.06.11 11:42 CeSaR
- 17.06.11 11:44 CeSaR
- 17.06.11 11:49 CeSaR
- 17.06.11 11:48 AZ
- 17.06.11 11:53 Arek
- 17.06.11 11:54 Buniek
- 17.06.11 11:56 Arek
- 17.06.11 12:00 CeSaR
- 17.06.11 12:02 Krzysiek Kielczewski
- 17.06.11 12:03 AZ
- 17.06.11 12:05 AZ
- 17.06.11 12:05 Tomek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=