  • Data: 2011-06-16 12:09:25
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 10:51, Tomek pisze:
    > Użytkownik "WOJO"<s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    >>> 3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
    >>> Pozdrawiam,
    >
    > Wiesz, jestem takim dziwnym typem, który reaguje na łamanie prawa, pomaga w
    > sytuacjach trudnych innym ludziom (np. przy zasłabnięciu czy wypadku). To,
    > że większość ludzi ma znieczulicę, nie oznacza że wszyscy. I bardzo fajnie
    > jeździło mi się w Niemczech, gdzie takie rejestratory nie mają racji bytu,
    > bo ludzie jeźdżą lepiej (czy to z powodu dobrze działającej policji, czy z
    > powodu innej kultury jazdy). Choć jest też faktem, że nikła wysokość naszych
    > mandatów dla Niemców powoduje, że u nas jeżdżą koszmarnie - mają z reguły w
> [...]

    Błąd w rozumowaniu:
    1. Niemcy przestrzegają przepisy, bo one mają sens, czego nie można
    powiedzieć o naszych.
    2. Niemcy mniej przestrzegają przepisy u nas, bo są bez sensu. Człowiek
    inteligentny, ma naturalną wrogość do otaczającej głupoty.

    A.