  • Data: 2011-06-16 12:06:43
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 11:51, to pisze:
    > begin CeSaR

    > Czyli rozumiem, że Twoje wykroczenia są cacy, a te akurat są be, bo
    > akurat takich jak te Ty nie popełniasz?

    Ja bym to ujął tak: gdyby 100% wykroczeń było wykrywanych i karanych
    (nieważne - przy pomocy takich społeczników czy przez organy bezpośrednio)
    to ja jestem za tym, bo sam stracę niewiele, a per saldo zyskam sporo.
    Skutkiem byłoby (jak sądzę) nie tylko drastyczny spadek liczby wykroczeń
    i wzrost bezpieczeństwa, ale też szybkie urealnienie szczególnie nieżyciowych
    przepisów, złych oznakowań i zbyt restrykcyjnych zakazów.