  • Data: 2011-06-16 11:41:54
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież tu nie chodzi o tępienie czegokolwiek, tylko o poczucie władzy.

    Jeśli o mnie chodzi to nie interesuje mnie to, czym faktycznie T się
    kieruje, czy jest to potrzeba władzy, poczucie odpowiedzialności, nuda czy
    tam jeszcze cokolwiek innego.
    Ja mu się raczej nie podłożę więc nie czując zagrożenia nie przeszkadza mi
    to. Czyli jestem na zero.
    Jesli jednocześnie uda mu się uwalić jednego bądź drugiego "cffaniaka" to
    jestem za.