  • 1. Data: 2010-06-17 22:44:55
    Temat: Pierwsze, nieśmiałe kroki...
    Od: Veig <v...@o...pl>

    Witam Was! :)

    Rozkochany w przyrodzie a raczkujący w fotografii, bardzo pragnę Was
    zaprosić w wolnej chwili do pewnego miejsca, które mam nadzieję, oderwie
    Was na chwilę od codzienności i przyniesie chwilę radości i ulgi... :)
    Jeśli tak by się stało i ktokolwiek z Was, poczułby się lepiej dzięki moim
    gniotkom, czułbym się w pełni usatysfakcjonowany i wdzięczny za jakąkolwiek
    poradę, komentarz, uwagę, radość :) Bardzo serdecznie pozdrawiam życząc
    Światła, Miejsca jak i Czasu na to! :) www.virgen.home.pl

    --
    Kłaniam się,
    Virgen

  • 2. Data: 2010-06-18 06:03:26
    Temat: Re: Pierwsze, nieśmiałe kroki...
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Veig" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakąkolwiek
    > poradę, komentarz, uwagę, radość :) Bardzo serdecznie pozdrawiam życząc

    Galerię nieco bym przerzedził ale większość zdjęć jak dla mnie bardzo dobra.

  • 3. Data: 2010-06-18 06:18:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Veig pisze:
> [...]
    > poradę, komentarz, uwagę, radość :) Bardzo serdecznie pozdrawiam życząc

    No i fajno, ale jak chcesz w to iść dalej i z lepszymi skutkami, to
    czeka Cię kraina cierpliwości czyli godziny i dnie leżenia w trawie i
    krzakach. Ale skoro lubisz ten temat (jak widać), to pewno tak będzie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2010-06-18 06:32:54
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 18 Cze, 00:44, Veig <v...@o...pl> wrote:
    > Witam Was! :)
    >
    >   Rozkochany w przyrodzie a raczkujący w fotografii, bardzo pragnę Was
> [...]

    Z przyjemnoscia sie oglada:-)
    Powodzenia StaM

  • 5. Data: 2010-06-18 07:36:31
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 08:18:17 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > No i fajno, ale jak chcesz w to iść dalej i z lepszymi skutkami, to
    > czeka Cię kraina cierpliwości czyli godziny i dnie leżenia w trawie i
    > krzakach. Ale skoro lubisz ten temat (jak widać), to pewno tak będzie :)

    To zależy co go interesuje. Są tacy którzy przez fotografię przyrody
    rozumieją dążenie do tego żeby sfotografować swoje odbicie w oczach
    zwierzaka, są tacy co chca miłe oku kadry do wypełnienia mieszkania
    na pocieszenie że nie mieszkają na wsi. Kiedyś właśnie z powodu pierwszego
    podejścia zrezygnowałem z czytania forum o fotografii przyrodniczej - za
    dużo było "ja podejdę bliżej, ja wstanę wcześniej, ja mam dłuższy...".

    Te mi się też podobają, właśnie dlatego że są takie lekkie i dużo w nich
    przestrzeni - w naturalnym środowisku nigdy nie widzimy zwierząt bez
    szerokiego tła.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2010-06-18 07:47:57
    Od: "voltt" <v...@o...pl>

    > Kłaniam się,
    > Virgen
    Fajna wiewiórka ! u mnie jakieś takie liniejące biegają :)
    Zdjątka fajne
    Lubo

  • 7. Data: 2010-06-18 08:41:00
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    polecam ranne wstawanie do fotografii makro - ładniejsze jest świało i
    nie ma przepaleń.
    Tło też bym bardziej rozmył.
    Ale ogólnie git!

    Pozdrawiam
    Les

  • 8. Data: 2010-06-18 09:25:23
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "StaM" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2000yqz.googlegroups.com...

    > Z przyjemnoscia sie oglada:-)
    > Powodzenia StaM

    to zapraszam, na mój portal bieszczadzki, wyfiltruj sobie zdjęcia w kategorii
    zwierzęta.
    W zasadzie jest 2 albo 3 autorów tych zdjęć ale mnie dech zapiera co oni tam
    pokazali.
    Pełen szacun, link bezpośredni:

    http://www.wrota-bieszczadow.pl/wyszukiwarka?tid_pla
    ces=All&tid_category=1&tid_season=All&tid_3=All&uid=

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 9. Data: 2010-06-18 09:27:44
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Les" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam,
    polecam ranne wstawanie do fotografii makro

    I robaki bardziej senne, łatwiejsze...

  • 10. Data: 2010-06-18 18:05:55
    Od: Veig <v...@o...pl>

    Bardzo serdecznie dziękuję Wam za uwagę i poświęcone chwile :) Zatem będę
    działał bo Piękno Natury oszałamia mnie niesamowicie! :) Wszystkiego dla
    Was Najlepszego, Światłości, Inspiracji no i jak najwięcej Czasu! :)