  • 1. Data: 2009-11-03 19:04:06
    Temat: Pierwsze bum.
    Od: muzieh <m...@t...pl>

    Wyjechałem dzisiaj o 17 z pracy. Na dworze zimno, silnik zimny nie
    spiesząc się jadę Alejami Jerozolimskimi od strony Centrum w
    Warszawie. Zawsze skręcam w prawo na Trasę Toruńską. Przed
    skrzyżowaniem dwa pasy. Samochody stoją i czekają na zielone. Jadę ze
    30 na godzinę między nimi. Wyprzedzam stojący autobus i nagle przed
    autobusem prosto pod moje koła wylatuje koleś na rowerze. Gość chciał
    przeciąć prostopadle ulicę korzystając z okazji, że wszyscy stoją...
    prawie wszyscy. Odruchowo przedni hebel niestety na maksa. Uślizg
    przodu i bum. Koleś chyba też się wywalił bo walnąłem jego przednie
    koło, ale zanim wylazłem spod Bandita 600 był już gotowy do odjazdu.
    Rzuciłem kilka bluzgów. W odpowiedzi usłyszałem, że to tak samo moja
    wina jak i jego i nie ma co gadać tylko trzeba jechać ... i pojechał.
    Ja zostałem z obtartym moto, połamanymi kierunkami i radością, która
    przyszła już później, że nic mi się nie stało.

  • 2. Data: 2009-11-03 19:24:19
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Lis, 20:04, muzieh <m...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Ja zostałem z obtartym moto, połamanymi kierunkami i radością, która
    > przyszła już później, że nic mi się nie stało.
    Nawet jakby został to i tak za dużo byś nie zwojował no chyba że obił
    mu mordę... Rower nie ma OC, więc nie ma z czego wypłacić, policja
    pewnie mogłaby mu dać jakiś mandat i zrobić notatkę. No a później
    ewentualnie mógłbyś wnieść sprawę cywilna co IMHO nie ma sensu.

    No i jeszcze zostaje kwestia, co by było gdybyś miał ABS...
    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 3. Data: 2009-11-03 19:53:34
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 03 Nov 2009 20:24:19 +0100, Artur Zabroński
    <a...@g...com> wrote:

    [...]
> [...]

    No, dobrze że zdrowie OK. I że podczas wywrotki motocykl nie skasował
    drzwi jakiegoś drogiego samochodu bo mogłoby być sporo ciągania się
    po sądach. :-)

> [...]
    > pewnie mogłaby mu dać jakiś mandat i zrobić notatkę. No a później
    > ewentualnie mógłbyś wnieść sprawę cywilna co IMHO nie ma sensu.

    Ta, nakład czasu jaki trzeba by było poświęcić jest zupełnie niewspółmierny
    do ceny kierunkowskazu (albo kleju czy spawania plastiku).

    > No i jeszcze zostaje kwestia, co by było gdybyś miał ABS...

    I blendę, nie zapominaj o blendzie.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 4. Data: 2009-11-03 20:45:37
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "muzieh" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    ---------------------

    Znaczy w ogóle nie czujesz się winny?

    Omijanie korka z prędkością 30 km/h wydaje się rozsądne? Dla mnie to
    proszenie się o kłopoty.

    MN

  • 5. Data: 2009-11-03 20:47:12
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Artur Zabroński pisze:
    ...>8

    > No i jeszcze zostaje kwestia, co by było gdybyś miał ABS...

    Bylo by dokladnie to samo.
    Jesli mial choc troszke skrecona kierownice - zadne ABS by mu nie
    pomoglo. Jesli zas mial kolo "na wprost" to czy ma ABS czy nie - zadna
    roznica. Slyszac "szum opony" zdazyl by odpuscic :)
    Chyba za duzo jezdzisz autem.... Przemysl czy nie warto zostac na
    czterech kolkach?
    Albo czy warto udzielac rad majac tak marne doswiadczenie?? Zdajesz
    sobie sprawe ze mozesz mocno zaszkodzic takimi radami??

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 6. Data: 2009-11-03 20:56:00
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 3 Lis, 21:45, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Znaczy w ogóle nie czujesz się winny?
    > Omijanie korka z prędkością 30 km/h wydaje się rozsądne? Dla mnie
    > to proszenie się o kłopoty.

    A nie boisz się w ogóle wychodzić z domu?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

  • 7. Data: 2009-11-03 20:57:31
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "muzieh"
[...]

    Te a gdzie on tam pomykal??? bo tam nie ma przejscia ani sciezki rowerowej.
    Chyba lekko Cie dymnal, co???
    Ale dobrze ze nie lejonek :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

    BTW kto hamuje widzac rowerzyste??? (no chyba zeby mial uszkodzic owiewke -
    to rozumiem)

  • 8. Data: 2009-11-03 21:01:29
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Marcin N napisał(a) :
> [...]
    > ---------------------
    > Znaczy w ogóle nie czujesz się winny?
    > Omijanie korka z prędkością 30 km/h wydaje się rozsądne? Dla mnie to

    Ty nie przesadzaj. 30 km/h to żadna prędkość. Poza tym znając życie jechał
    nie 30 a 10 albo 5 km/h. Niskie prędkości się ciężko ocenia bo rzadko z nich
    korzystamy. To tak jak kiedyś wpadłem samochodem do rowu na zakręcie.
    Ubezpieczycielowi podałem prędkość 60 km/h bo tak mi się wydawało. Sytuacja
    miała miejsce w zimie na doskonale mi znanym zakręcie w okolicy. Po czym po
    naprawie samochodu zauważyłem że ten zakręt zawsze przejeżdżam przy góra 50
    km/h jeśłi warunki są doskonałe, a normalnie to ja tam jadę 30 km/h (zakręt
    jest wredny - nierówny asfalt, wąska droga zakręt 100 st, słaba widoczność,
    zawsze brudny bo krzyżuje się z drogą gruntową), więc przy tamtym zdażeniu
    nie mogłem mieć więcej niż 20-30 km/h.

    Marcin Więckowski
    Więca Computers

  • 9. Data: 2009-11-03 21:03:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Marcin N pisze:

    > Znaczy w ogóle nie czujesz się winny?
    >
    > Omijanie korka z prędkością 30 km/h wydaje się rozsądne? Dla mnie to
    > proszenie się o kłopoty.

    Ale moturem to Ty kiedys jechałeś, tak ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-11-03 21:07:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:

    > Ale moturem to Ty kiedys jechałeś, tak ?

    Pewnie na plejstejszyn

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!