  • Data: 2009-11-05 14:37:39
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lis, 14:35, fv <f...@c...com> wrote:

    > Ale wy fajni jesteście, ci protestujący przeciw ABS. Małe dzieci nawet wiedzą, że
    ABS ma pomagać gdy
    > się hamuje, a wy z uporem maniaka cały czas albo rondo albo olej albo jeszcze inne
    rzeczy -
    > niezwiązane z hamowaniem.

    Mówiłeś coś o maniakach? To Ty ABS tłumaczysz jako system który
    uratuje dupę z wszelkich tarapatów. W sytuacjach awaryjnych to ABS za
    wiele nie pomaga bo równie dobrze przy uślizgu przodu na wprost można
    odpuścić i się nie wyjebać - sprawdzone nie raz. ABS to Ci pomoże np.
    przy hamowaniu na nieciekawym podłożu tzn. asfalt, asfalt i nagle jeb
    piasek a klamka zaciśnięta. Jadąc (przykładowo!) rondem w pochyleniu
    najeżdżając na piasek to gówno Ci da bo koło pojedzie sobie w bok,
    nawet bez dotykania klami - więc gdzie tu rola ABS?
    > Z tym pochyleniem też zupełnie teoretyzujecie, próbując udowodnić że ABS jest bez
    sensu. Nie wiem,
    > może straciliście pieniążki na remont motocykli po poślizgu i teraz wam przykro że
    inni mają szanse
    > tego uniknąć..
    Nie zupełnie, to Ty próbujesz powiedzieć, że ABS pomoże wszędzie vide
    Twoje teorie o wjechaniu na lód, na lodzie gdy przyczepności prawie 0
    to co ma Ci pomóc?
    > Skąd to się psiakrew bierze, że jak tylko ktoś ma inne zdanie to od razu z buta
    trzeba mu pojechać,
    > co? Skąd u was takie święte przekonanie o własnej racji... Załamujący jesteście,
    serio.

    Jakie zdanie? Że ABS to panaceum na wszystko? Powiedz mi jakby mi ABS
    pomógł, gdy przy hamowaniu przed światłami z pod samochodu przedemną
    wyłoniła się zapadnięta (2-3cm) studzienka?

    --
    Artur
    Zygzak 12