  • Data: 2009-11-04 04:56:39
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka
    ***"muzieh"
    Gościu prawdopodobnie jechał chodnikiem koło zachodniego, a później
    nie pojechał do przejścia podziemnego w stronę ochoty (które było 50
    metrów dalej) tylko od razu chciał przejechać przez Rondo Zesłańców
    Syberyjskich na Bitwy Warszawskiej.

    Wiem - tam jest ta slynna sciezka rowerowa zakonczona schodami - mi rowniez
    sie nie chce lazic po nich wiec przelatuje gora jak jade rowersem...

    ***Co do hamowania to następnym razem
    postaram się dokładniej rozważyć zyski i straty. A najbardziej
    wkurzyłem się na siebie, że pomimo wiedzy teoretycznej o awaryjnych
    manewrach jedyne co zrobiłem to hamulec do końca i szeroko otwarte
    oczy. Trzeba ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć...

    Ano teoria to jedno a praktyka swoje. Niestety takie sytuacje nawet u
    starych jezdzoc koncza sie podobnie bo przeciez i tak nie miales jak go
    minac...
    ale hamowanie warto cwiczyc - nawet jezdzac normalnie po miescie -
    wyznaczajac sobie miejsca do ktorego musisz sie zatrzymac - mozna sie
    zdziwic co potrafia hample i opony w naszych sprzetach :).

    --
    Tytus
    żółte najszybsze