  • Data: 2009-11-04 06:27:00
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: "Sybi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus" napisał:
    > ale hamowanie warto cwiczyc - nawet jezdzac normalnie po miescie -
    > wyznaczajac sobie miejsca do ktorego musisz sie zatrzymac - mozna sie
    > zdziwic co potrafia hample i opony w naszych sprzetach :).

    Zawsze troche mnie troche mdli jak slysze jak ktos znowu nawoluje
    do cwiczenia hamowania, trzeba: cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc!!
    Wytlumaczcie mi co znaczy cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc!!!?
    Tak jakby to bylo jakies antidotum na wszystko!! A gówno!
    Mialem w swoim zyciu w pyte hamowan i nie raz sie spocilem i nie raz
    przod mi uciekal co do stanu przedzawalowego mnie doporowadzalo.
    Po prostu w zaleznosci od sytuacji wyda albo nie wyda. Raz mi nie wydalo,
    odhamowalem i widze ze tym razem to dupa zbita... zwiekszalem nacisk
    do uzyskania potrzebnego opoznienia ale w pewnym momencie oponka
    powiedziala ni huhu i na dupie pojechalem ostatni odcinek drogi.
    Cale szczescie ze przy wywrotce ulegla lekko trajektoria lotu i ominalem
    przeszkode ale i tak nie moge powiedziec, ze bylem wygrany w tej sytuacji.
    Mozemy sobie cwiczyc cwiczyc i cwiczyc ale i tak nie zmienimy praw fizyki!
    To jedno nalezy sobie powtarzac przed kazdym wyjazdem.
    Powiedzcie mi z reka na sercu ile godzin w swojej motocyklowej histirii
    poswieciliscie tylko na cwiczenia, cwiczenia i cwiczenia?;)
    --
    Pozdr
    Sybi