  • Data: 2009-11-04 16:20:15
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: Jacot <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nikanor <p...@g...com> wrote:

    >To mi zwłaszcza podziałało na wyobraźnię: "jazda po łukach w pozycji
    >(...) siedząc na siodle z nogami opartymi na kierowniku. Oczywiście
    >podczas wszystkich tych pozycji kierownik należy trzymać normalnie
    >obiema rękami". To by była pozycja "na Bibliotekarza".

    Ja to nawet nie probowalem sobie wyobrazac... skora mie cierpnie juz
    pare ewolucji wczesniej.
    Na wyobraznie to powinno dzialac:
    >" Jeżeli opanujemy wszystkie wyżej przytoczone manewry, to będziemy mogli uważać
    siebie za
    > należących do dobrej klasy, a bezpieczeństwo normalnej jazdy motocyklem wzrośnie.
    Będziemy dokładnie znali granice
    > nachyleń, poślizgi i możliwości motocykla, będziemy umieli dać sobie z nim radę
    nawet w tych wypadkach, w których
    > przeciętny motocyklista ulega katastrofie. "

    Czytaloby sie pote mniej postow w rodzaju: wyjebalem, bo nie
    przewidzialem, ze motor sie tak zachowa...
    Swoja droga ciekawe, do jakiej klasy motocyklistow zaliczylaby siebie
    wiekszosc pisujacych na te grupe?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10