  • Data: 2012-05-24 13:44:52
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Witkowski nabazgrał(a):

    > Nie wiadomo ile, to jaki czas, wg Ciebie? Może by jednak najpierw zebrać
    > trochę wiarygodnych danych? Jak miarodajne jest kilka pierwszych godzin,
    > gdy kierowcy a) rzucają się na nowość, b) dopiero uczą się?

    Wiem ile trwało to na Al. Jerozolimskich, wystarczyło zmienić czasy świateł
    i korki zniknęły ...

    > Jasne jakby zainwestowali w system komputerowy na tymczasowym węźle, to
    > by było takie racjonalne i efektywne wydawanie publicznych pieniędzy, że
    > sam Prezes by nie omieszkał o tym poinformować Narodu ;)

    Takich systemów nie robi się na jeden odcinek 7km tylko na system dróg a
    parę ich jeszcze zostało do oddania i zrobienia, do czasu aż słońce wybuchni
    i zamieni się w supernową mamy jeszcze troszkę czasu i paru kaczyńskich.