  • Data: 2012-05-24 14:28:24
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    news:jpl6lu$lp6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    5,bankructwo_tak_doradza_premier_marcinkiewicz.html

> [...]
    > ŻADEN sposób się nie zabezpieczyło na wypadek niewypłacalności ww. Brali
    > ślepo wszystkie zlecenia myśląc, że skoro DSS robi na zlecenie GDDKiA to
    > na pewno im zapłaci. Kto tam i jak zarządza, żeby wykończyć firmę w kilka
    > miesięcy na jednym zleceniu? Nie wiem, czym się zajmujesz, ale w której to
    > gałęzi gospodarki w interesach się komuś wierzy na słowo i stawia wszystko
    > na jedną kartę? Właściciele firm-podwykonawców odpowiadają za upadki tych
    > firm, a nie rząd który nic im nie poręczał bo nie jest stroną w tych

    Masz umowę z firmą, wykonujesz dla niej pracę, wystawiasz fakturę, a firma
    ogłasza upadłość. Jak upadłość jest przeprowadzona z głową, to masz marne
    szanse na odzyskanie choćby 1 zł.
    Rząd może nie jest stroną, ale jako zwierzchnik GDDKiA powinien poczuwać się
    do odpowiedzialności za jej zobowiązania. Istnieje przepis, że inwestor
    odpowiada za zobowiązania wobec podwykonawców zatrudnionych przez
    wykonawców.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba