  • Data: 2012-05-24 14:38:03
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No proszę, i to, że straciłeś kasę robi z ciebie mądrzejszego ode mnie :)

    Jestes poprostu teoretykiem typowym dla pierdzistolka, nie masz pojecia jak
    to wszystko wyglada.

    > Jak się zakończyła sprawa w sądzie?

    Stracilem dodatkowe pieniadze

    > Tak, wtedy trzeba dochodzić swoich praw na drodze sądowej. Ale jak firma
    > bierze się za zlecenie - jedno zlecenie - które wykańcza całą firmę, to
    > znaczy, że po prostu zarząd uprawia hazard.

    Znowu bredzisz o tym samym.

    > ale umowę z DSS między kima a kim? sugerujesz, że DSS zmuszał
    > podwykonawców do podpisywania z nimi umów? :)

    Gdyby bylo wiadomo jak wyglada sprawa to nikt nigdy nie podpisalby z nimi
    zadnej umowy. W dodatku nie mozna zakladac, ze wszyscy to oszusci.

    > też odpowiem linkiem:
    > http://www.adamduda.pl/2012/05/14/koko-koko-badz-pan
    -spoko/

    Przeczytaj tam jeszcze komentarze i polemike z panem Duda bo jest takim
    samym teoretykiem jak ty.

    sz.