  • Data: 2012-05-23 15:58:12
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    komar nabazgrał(a):

    > coś w tym jest hehe, ale tak jak pisałem wcześniej utrudnienia w Morach
    > to kwestia max kilku tygodni. Pewnie po dzisiejszym dniu przestawią
    > trochę światła, ale dzisiajszy dzień nie jest miarodajny bo... (o tym
    > dalej)

    Jak przestawią to będzie można porozmawiać o nowym odcinku
    obwodnicy/autostrady, na razie jest to koszmar kierowców.

    > Ale to przecież właśnie ludzie i media wywierają taką presję na
    > otwieranie tych dróg a nie rząd! :) Ta droga została wybudowana
    > właściwie w jeden sezon budowlany - autostrada i to w okolicach
    > metropolii! A to właśnie dla tego, że jest gigantyczna presja na to, żeby
    > ta trasa była czynna przed Euro i otwierają przed czasem bo jest
    > lament, że nie ma dróg i w ogóle "nie ma niczego" :)

    Do EURO jeszcze 16 dni (tak podają w radio) a za tydzień ma być oddany
    kolejny odcinej tej trasy więc 7 dni nikogo nie zbawi .. ja tam wolał bym
    poczekać i pół roku tak żeby coś działało sprawnie a nie oddać byle oddać,
    tyle już czekałem na drogi że tydzień, miesiąc czy rok nie robią na mnie
    wrażenia.

    > A nie zapomniałeś czasem, że dzisiaj taksówkarze zablokowali pół
    > Warszawy? Ja też dziś stałem w korku na prymasa ponad godzinę i nie
    > twierdzę, że to przez to, że otworzyli odcinek autostrady :) A co do

    Taksówkarze o ile się nie mylę zablokowali centrum a nie obowdnice, rano
    jechałem 1km od toru Stegny gdzie mieli bazę wypadową i nie stałem nawet
    minuty dłużej, fakt jadę w kierunku Piaseczna i mnie w 90% korki nie dotyczą
    :)

    > świateł to mam nadzieję, że je poprawią albo wyłączą do czasu oddania
    > dalszego ciągu A2. W Pruszkowie też jest sajgon przez światła, ale to są
    > pierwsze godziny po otwarciu węzłów więc chyba można podejść do tego z
    > lekką rezerwą. Przy tym "wieloletnim" doświadczeniu w budowaniu dróg w
    > Polsce nie wszystko będzie super od pierwszego dnia oddania. Ważne że
    > cokolwiek się buduje, a światła w końcu poprawią a jak nie to ludzie w
    > czynie społecznym je "wyłączą" ;)

    90% oddanych inwestycji jest na dzień dobry do poprawy :) Ciekawe czy uda im
    się to ogarnąć dość szybko. Z Al. Jerozolimskimi bujli się dwa tygodnie
    zanim zrozumiemi że wystarczy zmienić czasy świateł i nagle korki zmalały o
    75% :)