  • Data: 2012-05-23 23:43:47
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    > Panstwo Opolskie ? Nie, przepraszam - Ksiestwo :-)

    Niegdyś dość mocne :)

    > A co tu paradoksalnego, najmniejsze wojewodztwo, to najmniej autostrad
    > i najlatwiej skonczyc :-)

    Kiedy nie najmniej - są takie, w których w ogóle nie będzie autostrad.

    > To sie nie nazywa paradoks, tylko tragedia :-)

    Tragedią są światła w Warszawie i okolicach. Porównując Warszawę i
    Pragę, to się wieszać chce... W Pradze przez dwie doby raz stanąłem w
    korku - co ciekawe, własnie z powodu źle zaprogramowanych świateł. Ale
    straciłem może 15 minut. W Warszawie marnowałem godziny :(

    > Ale faktycznie - dziwny paradoks, ze stoleczne, centralne, najwieksze
    > i najbogatsze wojewodztwo nie ma zadnej autostrady :-)
    > Komu to zawdzieczamy ?

    Nie napiszę ChGW, bo to zaraz rechoty wywoła...

    Ale pamietam, że jak tylko poruszano temat jakiejkolwiek nowej, czy
    ostro poszerzanej drogi w Warszawie i okolicach, to zawsze na drodze
    stał jakiś stary Warszawiak ze swoją chałupinką, która bruździła. I
    był nieporuszalny.

    --
    Best regards,
    RoMan