  • Data: 2012-05-23 15:38:40
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    news:jpilva$p3m$1@inews.gazeta.pl...

    > ale co spierdolono niby? to jest tymczasowa organizacja ruchu a nie
    > docelowa więc dopóki prace trwają pewnie będą utrudnienia. Nie wiem czy
    > zdajesz sobie sprawę, że ta trasa docelowo będzie miała 450km (na zachód)
    > a nie 7, jak już w pełni otworzą odcinek do Strykowa to dopiero wtedy
    > będzie można myśleć nad docelową organizacją ruchu na węzłach w Pruszkowie
    > i Morach. Mieli dużo czasu na ustawienie jak droga była zamknięta i nikt
    > nią nie jeździł, a nie wszystko da się zasymulować komputerowo zwłaszcza
    > przy zupełnie nowych trasach. Węzeł w Morach dziś się korkuje ale za
> [...]

    Chodziło raptem o 2 dodatkowe ślimaki. Przy wywalonej kasie na S8 to
    grosze...
    Droga nr 2 będzie dalej używana - są duże centra logistyczne w Ożarowie i
    Błoniu - nikt nie będzie pchał się 15 km w bok tylko po to, żeby dojechać do
    autostrady. No i skoro będzie płatna, to ruch na drodze nr 2 nie będzie
    mniejszy.
    T.