  • Data: 2010-02-18 22:14:45
    Temat: Re: Pierscienie posrednie VS telekonwertery
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" <f...@g...com> napisal :

    >o co Ci chodzi ?
    >ktos zapytal - udzililem odpowiedzi i tyle

    A ja napisalem, co mysle o Twojej odpowiedzi - aby ustrzec czytajacych pzrez
    mozliwosc wpuszczenia sie w maliny.

    >jestes zaskoczony ze tak latwo mozna udzielic odpowiedzi prawidlowej ?

    Nie - jestem zaskoczony, ze tak latwo udzielasz odpowiedzi nieprzemyslanej -
    mimo, ze pare razy byly Ci juz wytykane bledy w takich wypowiedziach.

    >szkoda trwonic energii na puste dyskusje , tym bardziej ze przebieglo
    >mi sie dzisiaj pod koniec sezonu 15 km na biegowkach i nie zamierzam
    >trwonic cennego czasu na spory o pietruszke.
    >jeszeli uwazasz ze po zalozeniu pierscieni GO rosnie , to mnie to nie
    >obchodzi.

    Pisalem ze moze wzrosnac, pozostac niezmieniona lub zmalec - w zaleznosci o
    dtego, jak zostana zmienione nastawy obiektywu po zalozeniu pierscieni.
    Ale... widocznie to przekracza Twoja zdolnosc pojmowania...

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)