eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierścień tłokaRe: Pierścień tłoka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Pierścień tłoka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <60436d10$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60439235$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <6044253e$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <604478e2$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <60449ec8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    From: robot <r...@o...pl>
    Date: Mon, 8 Mar 2021 12:07:01 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <60449ec8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <60460556$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.135.192.25
    X-Trace: 1615201622 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 31.135.192.25:51957
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2414
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692262
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.03.2021 o 10:37, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 07.03.2021 o 07:55, cef pisze:
    >
    >>> Dlatego też podczas montażu silnika smaruje się gładź
    >>> cylindra olejem bądź po prostu wlewa się się odrobinę oleju do cylindra
    >>> ,,od góry" silnika (na denko tłoka) - ma to na celu zapewnienie kompresji
    >>> podczas pierwszego rozruchu silnika. Dodatkowo podczas składania silnika
    >>> zamki pierścieni rozstawia się co 120 stopni
    >>
    >> Intrygującym jest fakt, że układ sam nie dąży do miniumum energii
    >> i w czasie eksploatacji nie ustawia zamków w takim położeniu,
    >> które daje najmniejszy opór. I jakie to jest położenie?
    >>
    > Nie byłoby to właściwe.Tłok wbrew pozorom nie pracuje góra/dół idealnie.
    > Podczas pracy wybija się również w owal z uwagi na mocowanie do
    > korbowodu. Przy zużytym silniku idzie to oglądać na dolnej części
    > cylindra, że otwór nie jest okrągły lecz owalny.

    Podobno w f1 tłok też jest owalny kiedy jest zimny.
    I dopiero po osiągnięciu odpowiedniej temperatury staje się okrągły.
    Między innymi dlatego taką formułe odpala się dopiero po nagrzaniu
    silnika do odpowiedniej temperatury.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: