-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Pierścień tłoka
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <60436d10$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<60439235$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
<6044253e$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<604478e2$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<60449ec8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
From: robot <r...@o...pl>
Date: Mon, 8 Mar 2021 12:07:01 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <60449ec8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <60460556$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.135.192.25
X-Trace: 1615201622 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 31.135.192.25:51957
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2414
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692262
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07.03.2021 o 10:37, LordBluzg(R) pisze:
> W dniu 07.03.2021 o 07:55, cef pisze:
>
>>> Dlatego też podczas montażu silnika smaruje się gładź
>>> cylindra olejem bądź po prostu wlewa się się odrobinę oleju do cylindra
>>> ,,od góry" silnika (na denko tłoka) - ma to na celu zapewnienie kompresji
>>> podczas pierwszego rozruchu silnika. Dodatkowo podczas składania silnika
>>> zamki pierścieni rozstawia się co 120 stopni
>>
>> Intrygującym jest fakt, że układ sam nie dąży do miniumum energii
>> i w czasie eksploatacji nie ustawia zamków w takim położeniu,
>> które daje najmniejszy opór. I jakie to jest położenie?
>>
> Nie byłoby to właściwe.Tłok wbrew pozorom nie pracuje góra/dół idealnie.
> Podczas pracy wybija się również w owal z uwagi na mocowanie do
> korbowodu. Przy zużytym silniku idzie to oglądać na dolnej części
> cylindra, że otwór nie jest okrągły lecz owalny.
Podobno w f1 tłok też jest owalny kiedy jest zimny.
I dopiero po osiągnięciu odpowiedniej temperatury staje się okrągły.
Między innymi dlatego taką formułe odpala się dopiero po nagrzaniu
silnika do odpowiedniej temperatury.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=