eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierścień tłokaRe: Pierścień tłoka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Pierścień tłoka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <60436d10$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <2n488jknyo5l$.ov1xtwbnzxit.dlg@40tude.net>
    <604425e8$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <c49sze13ia48$.1x85d3li4i465$.dlg@40tude.net>
    <604493ff$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6044aa73$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Sun, 7 Mar 2021 18:59:50 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.0 Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6044aa73$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210307-4, 07.03.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 27
    Message-ID: <604514b5$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.238.82.140
    X-Trace: 1615140021 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 509 213.238.82.140:61015
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2583
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692244
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.03.2021 o 11:26, JDX pisze:

    >>> skoro zgodnie ze sztuką przynajmniej podczas
    >>> wkładania tłoka do cylindra zamki pierścieni powinny być rozstawione
    >>> tak, aby nie ,,zachodziły" na siebie.
    >>
    >> to pewnie jest urban legend "ustawić co 120 stopni".
    >>
    >> może pisane w nstrukcjach z nadzieją, że rozcięcia później się spotkają
    >> albo będą wędrować współbieżnie i uciekać od siebie a może się zasiedzą
    >> ;)
    > No trochę jest urban legend. Np. tutaj
    > (https://www.ms-motorservice.com/pl/technipedia/post
    /montaz-i-demontaz-pierscieni-tlokowych/)
    > piszą co 120 stopni, a w serwisówce mojej corsy co 180 stopni. :-)
    >
    >> Być może chodzi o pierwszy rozruch źeby nie zarysowały w jednej linii
    >> cylindra albo nie były po stronie dociskanej tłoka.
    > Raczej chodzi o lepsze uszczelnienie komory spalania podczas pierwszego
    > rozruchu.
    >
    Raczej o możliwość ręcznego sprawdzenia, PRZED rozruchem, bez użycia
    rozrusznika (mniejsze tarcie).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: