-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!weretis.net!feeder8.news.weretis.ne
t!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlne
d.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Pierścień tłoka
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <60436d10$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<2n488jknyo5l$.ov1xtwbnzxit.dlg@40tude.net>
<604425e8$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<c49sze13ia48$.1x85d3li4i465$.dlg@40tude.net>
<604493ff$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
<15q3tf3dgdc7o$.uu9uzuudpgpb$.dlg@40tude.net>
From: JDX <j...@o...pl>
Organization: N/A
Date: Sun, 7 Mar 2021 10:42:48 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <15q3tf3dgdc7o$.uu9uzuudpgpb$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 13
Message-ID: <6044a01d$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 157.25.185.17
X-Trace: 1615110173 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 157.25.185.17:54464
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1908
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692226
[ ukryj nagłówki ]On 2021-03-07 10:03, Jacek Maciejewski wrote:
[...]
>> skoro zgodnie ze sztuką przynajmniej podczas
>> wkładania tłoka do cylindra zamki pierścieni powinny być rozstawione
>> tak, aby nie ,,zachodziły" na siebie.
> 1. Co ma wspólnego zachodzenie zamków zwłaszcza przy wkładaniu z
> stabilizacją położenia pierścieni?
> 2. Niby dlaczego przy wkładaniu tłoków zamki mają nie zachodzić? Wręcz
> przeciwnie, muszą dokładnie zachodzić.
Mam na myśli to, że zamki poszczególnych pierścieni mają być względem
siebie przesunięte. Zapewne chodzi o dodatkowe uszczelnienie komory
spalania zanim olej nie powchodzi we wszelakie szczeliny (np. zamki) i
ich nie uszczelni.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.21 11:01 Jacek Maciejewski
- 07.03.21 11:26 JDX
- 07.03.21 12:03 cef
- 07.03.21 18:55 LordBluzg(R)
- 07.03.21 18:59 LordBluzg(R)
- 07.03.21 22:15 cef
- 07.03.21 22:33 LordBluzg(R)
- 07.03.21 23:09 cef
- 08.03.21 12:07 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO