eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierścień tłokaRe: Pierścień tłoka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
    u!sewer!alphared!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!
    peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-m
    edia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
    da.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Pierścień tłoka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <60436d10$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60439235$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Sun, 7 Mar 2021 01:58:34 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <60439235$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <6044253e$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.185.17
    X-Trace: 1615078718 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 532 157.25.185.17:51066
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2035
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692217
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2021-03-06 15:31, robot wrote:
    [...]
    > Jeszcze jedna rzecz mnie frapuje.
    > Tam gdzie pierścień jest przecięty, tam cały czas jest szczelina.
    > wszystkie pierścienie są przecięte.
    > Gazy spalania nie przedostają się przez to do dołu? Jak to jest rozwiązane?
    Spaliny zawsze, w mniejszym bądź większym stopniu, przedostają się z
    komory spalania do skrzyni korbowej bo ani pierścienie idealnie nie
    uszczelniają ani sam tłok dokładnie nie przylega do gładzi cylindra (bo
    nie może, inaczej by się zatarł). Rolę doszczelniającą pełni tutaj olej
    silnikowy. Dlatego też podczas montażu silnika smaruje się gładź
    cylindra olejem bądź po prostu wlewa się się odrobinę oleju do cylindra
    ,,od góry" silnika (na denko tłoka) - ma to na celu zapewnienie kompresji
    podczas pierwszego rozruchu silnika. Dodatkowo podczas składania silnika
    zamki pierścieni rozstawia się co 120 stopni (nie dotyczy dwusuwów,
    których tłoki mają zabezpieczenia przed obrotem pierścieni).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: