eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingPierdykniecie bazki danych szlauchow i kaloszy dla Miejskiego Przedsiebiorstwa.Re: Pierdykniecie bazki danych szlauchow i kaloszy dla Miejskiego Przedsiebiorstwa.
  • Data: 2011-12-20 18:22:10
    Temat: Re: Pierdykniecie bazki danych szlauchow i kaloszy dla Miejskiego Przedsiebiorstwa.
    Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 21:44:24 +0100, Dziadek64 napisał(a):

    > Jest zapotrzebowanie, to są i tacy programiści, którzy tworzą takie
    > produkty, z których klienci są (a raczej czasami bywają) zadowoleni.
    >
    > Pod maskę nikt nie zagląda. Ważne, że jeździ.
    > Ktoś wydał pieniądze, inny zarobił.
    > Pod choinkę będzie więcej prezentów.
    >
    > W czym właściwie problem?
    >
    > Pewien przedsiębiorca (właściciel sieci sklepów) proponował 3tys. zł za
    > wdrożenie MS Dynamics.
    > Poprzestał na szewcu PHP.
    > Być może w tym tkwi źródło problemu?
    >
    > j.

    Może źródło problemu tkwi w pojęciu 'pierdykniecia bazki danych'.
    Pewnie A.L. ma klapki na oczach i dla niego program bazki danych, to
    program, który dodaje, usuwa i zwraca dane z tabeli bazy danych?
    Pewnie tak wyobraża sobie to, gdy uczono go na studiach i tak już mu
    pozostało...
    Dla mnie pierdykniecie bazki danych, to napisanie/wdrożenie oprogramowania
    dla firmy. Malej, średniej, czy dużej. Każde takie oprogramowanie ma w
    sobie zaszyte korzystanie z bazy danych...