  • Data: 2018-12-27 08:44:28
    Temat: Re: Piękny widok, dziewczyna z lutownicą
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.12.2018 18:10, Marek wrote:

    > Gdyby nawet jej chłopak robił to wszystko za nią to czemu  by miała z
    > tego problemy polityczne??

    Wydaje mi się, że to były dwie osobne sprawy. Teorie spiskowe
    sugerujące, że ktoś inny odpowiada za merytoryczne treści na kanale
    krążyły po Internecie już od jakiegoś czasu. W wywiadzie od którego
    zaczęła się najnowsza afera ten wątek chyba nawet został poruszony.

    Z tego co zdążyłem przeczytać/usłyszeć w blogosferze i na vlogach od
    tamtego czasu, to źródłem konfliktu z dziennikarzami było opublikowanie
    artykułu bez pełnej autoryzacji (czego ta gazeta faktycznie normalnie
    nie ma w zwyczaju) a działalność Naomi została tam przedstawiona w
    "wywrotowy" sposób - pokazano ją jako buntowniczkę, która przeciwstawia
    się tradycyjnemu poglądowi na rolę kobiety w chińskim społeczeństwie i w
    tamtejszej branży IT/STEM. Na zachodzie faktycznie byłby to po prostu
    nośny. modny temat. W Chinach wszelkie przejawy "wywrotowej"
    działalności mogą już nie być tak dobrze widziane, zwłaszcza gdyby
    informacja dotarła do kogoś wpływowego w formie niezbyt dobrego
    tłumaczenia. Stąd jej obawy i (z naszej perspektywy) przesadzona reakcja.