  • 21. Data: 2010-01-14 14:42:18
    Temat: Re: Piękno
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Libiszewski" hin0go$ldu$...@a...news.neostrada.pl

    > To fotografia na szkle się nie łapie, bo krucha ;)

    Poliwęglan też jest szkłem... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2010-01-14 14:44:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Roger from Cracow" himkec$ohu$...@n...interia.pl

    > w obecnych czasach piekno jest w deficycie, panoszy sie samo ZŁO ;-)

    Piekielnie piękny... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2010-01-14 15:17:07
    Od: cichybartko <c...@g...pl>

    On 2010-01-14 15:38, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Kobieta piękna nie musi być fizycznie silna. :)
    > (do obrony i fizycznej pracy ma mężczyznę)
    > Nie musi dużo zarabiać, bo i tak znaczną część życia przesiedzi z
    > dziećmi. :)
    > Ale (jeśli jeszcze nie rodziła) musi być młoda (25 lat to max na urodzenie
    > pierwszego dziecka bez gratisowych kłopotów) i zdrowa (nie może być otyła
    > na przykład) i musi mieć urządzenia do oddychania -- bo nimi karmi swe
    > pociechy... :)

    Nie ma jak skuteczna autoreklama ;) tak słucham tych twoich wynurzeń na
    temat kobiet albo jak lubisz je określać "panienek" i zawsze mnie
    ogarnia zdumienie. Na prawdę chcesz przeżyć do końca życia jako kawaler?
    Bo widzę że jesteś strasznym tradycjonalistą, w życiu nie spotkałem
    kobiety która by za aprobatą patrzyła na taką rolę.

    > Człowiek jest piękny, bo jest cwanie zbudowany -- mało zżera, a jednak
    > dużo daje

    Rozglądam się na około i mam zupełnie inne odczucia. Wręcz zauważam po
    rodzinie im człowiek starszy tym większy priorytet odgrywa żarcie, wręcz
    podchodzi to pod małe uzależnienie ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 24. Data: 2010-01-14 15:35:18
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 14 Sty, 00:10, "marek augustynski"

    > Np:
    > Jaka jest najapi kniejsza
    > Rzecz
    > itd..

    > pozdrawiam
    > marek
    Samo piekno:

    http://forum.mflenses.com/userpix/1439_Leica_M6TTL07
    2_Trielmar_1.jpg

    i tutaj:

    http://i234.photobucket.com/albums/ee102/twwy2007/Le
    ica_m6_black.jpg

    pozdrawiam
    StaM

  • 25. Data: 2010-01-14 16:27:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Czornyj" 2...@p...goo
    glegroups.com

    > w obecnych czasach piekno jest w deficycie, panoszy sie samo Z O ;-)

    Zło też potrafi być niebrzydkie - myślę tak sobie popatrując na żonę :D

    Na swoją czy na cudzą? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-01-14 16:32:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@n...pl> him4r4$mil$...@n...supermedia.pl

    > Piękno zmienia się w czasie. I to nawet nie dotyczy kolejnych mód,
    > ale komuś mogą się podobać brunetki, a za 10 lat blondynki. Samo
    > postrzeganie piękna u kobiet ma podstawy biologiczne. Kiedyś
    > ceniono kobiety o pełnych kształtach, ponieważ sugerowało to,
    > że jest silna i zdrowa, a więc może mieć dużo dzieci. Obecnie
    > jakby to postrzeganie zostało zamazane przez kulturę.

    Teraz wiadomo, że otyłość nie sprzyja rodzeniu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2010-01-14 16:34:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hinchg$f2q$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > Bo widzę że jesteś strasznym tradycjonalistą, w życiu nie spotkałem kobiety
    > która by za aprobatą patrzyła na taką rolę.

    Można prosić o wykładnię? ;)

    > Rozglądam się na około i mam zupełnie inne odczucia. Wręcz zauważam po
    > rodzinie im człowiek starszy tym większy priorytet odgrywa
    > żarcie, wręcz podchodzi to pod małe uzależnienie ;).

    No i co z tego? Nakarmisz jakąś maszynę tak małą ilością energii, aby dostać w zamian
    tak wiele?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: IMO największym problemem jest gnuśność. Ja nie lubię pozostawania w
    jednym
    miejscu zbyt długo. :) Innym poważnym problemem są pieniądze czy raczej
    ich
    brak. :) (niedobór?) Gdybym był bogaty, nie miałbym trudności kawalerskich. :)

  • 28. Data: 2010-01-14 18:58:12
    Od: cichybartko <c...@g...pl>

    On 2010-01-14 17:34, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "cichybartko" hinchg$f2q$...@i...gazeta.pl

    > Można prosić o wykładnię? ;)

    A co tu wykładać ;). Nawet mogę się zgodzić że dużej grupie kobiet może
    zależeć na stabilizacji silnie opartej na statusie społecznym mężczyzny,
    ale na boga nie tak topornie wyłożonej. Nie nawołuje do jakiegoś
    radykalnego feminizmu, ale trudno znaleźć u Ciebie jakiekolwiek
    nawiązanie do relacji partnerskich. Prawie w każdej wypowiedzi
    traktujesz kobietę instrumentalnie. Twój target to nie ten zakątek globu
    ;).

    > No i co z tego? Nakarmisz jakąś maszynę tak małą ilością energii, aby
    > dostać w zamian tak wiele?

    To z tego, że ta doskonała maszynka ma wirusa, który skłania ją do
    spożywania ogromnych nadwyżek energii. Te nadwyżki przekładają się na to
    że wcale nie dostajemy tak wiele, wydajność znacząco opada, w końcu
    wręcz skutkuje różnego rodzaju schorzeniami. Wiec jak widać człowiek
    staje się często ofiarą swojego zaawansowania ;).
    Zresztą w naturze chyba są doskonalsze przykłady uzysku energii ze
    słabego pożywienia, np. niech za przykład posłuży goryl karmiący się
    takim smakołykami jak owoce, liście, pędy, kiełki, korzenie, korę oraz
    sporadycznie - owady. Jego tryb życia to żerowanie i odpoczywanie,
    przemieszcza się po niewielkim terenie. Taki goryl jest wstanie dźwignąć
    ciężar o wadze 980kg. Teraz go porównaj z ciężarowcem który jest
    skupiony tylko i wyłącznie na treningu, a jego dieta jest tylko i
    wyłącznie skierowana na wyniki. Człowiek jest w stanie szczytowej formy
    podnieść 2,5 krotną wartość swojej wagi, zaś taki goryl bez treningu
    podnosi 5 krotność swojej wagi. Jako dane posłużyły mi rekord Hossein
    Rezazadeh w podrzucie, kategoria +105kg, wynik 263kg. Dane o gorylu z
    wiki ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 29. Data: 2010-01-14 21:08:09
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    EMPI pisze:

    > No, a tu akurat jest ciekawie, bo niedawno jedni naukowcy napisali
    > program komputerowy, który analizując zdjęcie jest w stanie określić czy
    > kobieta jest atrakcyjna czy też nie (tj. otrzymuje się taki sam wynik
    > jak gdyby zapytać odpowiednio znaczącą liczbę osób), a drudzy naukowcy
    > dowiedli że piękno twarzy (kobiety) jest związane z proporcjonalnością
    > odległości rozstawienia oczu oraz odległości oczu od ust względem
    > odpowiednio szerokości i wysokości twarzy. Oczywiście przy założeniu
    > ogólnej symetrii elementów twarzy.

    Chciałem na serio napisać, że jak piękno to nie poodaje się
    arytmetycznym porównaniom, ale napisze o pieknych twarzach.

    jade przez miasto, czerwone, staję, patrze bilboard, aż zapomnialem
    jedynki wrzucić. Co tam było ...

    Piekny model, facet, ancug, reklama sieci sklepów chyba meblowych,
    rozumiem mial wyrażac mężczyznę sukcesu, kierunkowe światło, debilny
    blask-przepał na czole i seria zębów, siekaczy, chyba ze 30-tu jak u
    konia. Chyba szopista nie tam gdzie trzeba zaangazował swoje wyczucie
    piękna.

  • 30. Data: 2010-01-14 21:54:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marek augustynski" 3...@n...onet.pl

    > Słuchajcie

    dzieweczki, one nie słuchają ;)

    > Jak rozumiecie piękno?

    Tak --> http://leszekc.w.tkb.pl/lotzen/cukiereczek/cukierecz
    ek.JPG

    Plik ma więcej niż 4 MB i ładuje się tak, że od razu widać wszystko,
    ale najpierw w słabej jakości, a dopiero później w coraz lepszej.
    Prawie każdy JotPeG tak kompresuję, aby od razu widać było, co
    kryje się pod danym numerkiem lub nazwą. :)

    No -- i to jest właśnie piękne!!! Nie trzeba czekać, aż ściągnie
    się cały rysunek, aby wiedzieć, co tam jest. ;) Taka kompresja
    jest właśnie piękna. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'