    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Piękno
    Date: Thu, 14 Jan 2010 22:08:09 +0100

    EMPI pisze:

    > No, a tu akurat jest ciekawie, bo niedawno jedni naukowcy napisali
    > program komputerowy, który analizując zdjęcie jest w stanie określić czy
    > kobieta jest atrakcyjna czy też nie (tj. otrzymuje się taki sam wynik
    > jak gdyby zapytać odpowiednio znaczącą liczbę osób), a drudzy naukowcy
    > dowiedli że piękno twarzy (kobiety) jest związane z proporcjonalnością
    > odległości rozstawienia oczu oraz odległości oczu od ust względem
    > odpowiednio szerokości i wysokości twarzy. Oczywiście przy założeniu
    > ogólnej symetrii elementów twarzy.

    Chciałem na serio napisać, że jak piękno to nie poodaje się
    arytmetycznym porównaniom, ale napisze o pieknych twarzach.

    jade przez miasto, czerwone, staję, patrze bilboard, aż zapomnialem
    jedynki wrzucić. Co tam było ...

    Piekny model, facet, ancug, reklama sieci sklepów chyba meblowych,
    rozumiem mial wyrażac mężczyznę sukcesu, kierunkowe światło, debilny
    blask-przepał na czole i seria zębów, siekaczy, chyba ze 30-tu jak u
    konia. Chyba szopista nie tam gdzie trzeba zaangazował swoje wyczucie
    piękna.