  • 11. Data: 2011-08-09 23:52:22
    Temat: Re: Piękne Pomysły Polskiej Policji ;)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 23:48:28 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    ja? wykaż

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2011-08-09 23:53:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2011 23:52, masti pisze:

    > ja? wykaż

    Co mam wykazać?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-08-10 00:18:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 23:44:48 +0200, DoQ napisał(a):
    > Taka ciekawostka(?) jeszcze.
    > W USA gdzie limity są dość liberalne, 40% śmiertelnych wypadków
    > spowodowali nietrzeźwi kierowcy.
    > (źródło: http://en.wikipedia.org/wiki/Drunk_driving_in_the_Un
    ited_States)

    Tak sie zastanawiam czy to nie jest taka sprawa ze w kraju w ktorym kazdy
    porusza sie samochodem, policja pilnuje zeby na autostradzie nie
    przekroczyc 90, drogi maja 12 pasow, to trzeba byc solidnie pijanym zeby
    spowodowac wypadek smiertelny.

    Ale w USA wcale tak malo tych wypadkow nie ma.

    > U nas jest to nadal tylko ok 11,5%.

    u nas jest to ok 5.5%.

    > Śmiem twierdzić, że po podniesieniu
    > limitu w Polsce bardzo szybko prześcigniemy USA...

    pol promila to nie jest jakos strasznie duzo, przynajmniej nie na tyle zeby
    nie moc prowadzic, co wiele krajow potwierdza.
    Wiec jesli bedzie mialo wplyw, to dlatego ze ci ktorzy sie dzis troche boja
    i ograniczaja do 2-3 kieliszkow i daja sie zlapac z 0.5, to teraz sie
    ogranicza do 1 promila ..

    J.

  • 14. Data: 2011-08-10 00:20:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 23:29:55 +0200, DoQ napisał(a):
    > Statystyki policyjne ujmują _nietrzeźwych_ kierowców.
    > Definicję _nietrzeźwości_ ujmuje art. 115 §16 K.K -

    Ja bym nie byl tych statystyk taki pewien.

    J.

  • 15. Data: 2011-08-10 00:27:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2011 20:48:24 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > chwalimy się "tysiącami" zatrzymanych "pijanych".
    > Ktoś widział na świecie takie łapanki?

    Rzekomo w USA sie zdarzaja.
    Co ciekawe - tam tez rzekomo policja nie moze sobie zatrzymac kierowcy ot
    tak sobie do kontroli, musi miec jakis powod.

    Widac co stan to obyczaj :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-08-10 00:47:54
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "masti" >>

    > no i?

    Co i? Z tabelki, którą Ci litościwie podlinkowałem (żebyś już nie robił
    z siebie tego co chcesz zrobić) niezbicie wynika, że powyżej 0,5 to
    można jechać tylko w UK (no chyba, że dla ciebie UK to cały świat)

  • 17. Data: 2011-08-10 05:34:08
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:j1saa7$e83$3@mx1.internetia.pl>:

    > Co mam wykazać?

    Oj, nie zrozumiałeś. Masti zaprasza Cię na popijawę i dmuchanie :O

    --
    Tomasz Nycz

  • 18. Data: 2011-08-10 08:53:06
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Oj, nie zrozumiałeś. Masti zaprasza Cię na popijawę i dmuchanie :O

    he? ze oni razem? we dwoch? bleee
    moze niech sie do popijawy ogranicza:)

  • 19. Data: 2011-08-10 09:00:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.08.2011 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > Wiec jesli bedzie mialo wplyw, to dlatego ze ci ktorzy sie dzis troche boja
    > i ograniczaja do 2-3 kieliszkow i daja sie zlapac z 0.5, to teraz sie

    Ale wtedy bezsprzecznie będą winni po złapaniu, podobnie, jak teraz. Tyle
    że teraz przy okazji jeszcze trochę ludzi na przedwczorajszym kacu się
    łapie, albo po piwku czy lampce wina do obiadu wypitych.
    --
    Samotnik

  • 20. Data: 2011-08-10 09:44:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-08-2011 00:20, J.F. pisze:
    > Ja bym nie byl tych statystyk taki pewien.

    Udział procentowy nie wygląda na zawyżony, zwłaszcza w porównaniu do USA.

    Pozdrawiam
    Paweł